Ziuteek Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Witam, Potrzebuje porady czy oplaca brac sie tego kmx-a za te pieniadze? Na jakie koszty trzeba ewentualnie sie nastawic?http://tablica.pl/oferta/kawasaki-kmx-125-CID5-ID3SvWz.html#0f934b9c04 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 fabrycznie gar był na nicasilu, tutaj jest wbita tuleja ale jeśli jest partacko wbita , albo coś spierniczone to gorsze niż jakby był nicasil bez nicASILU bo może się okazać że nie da się cylindra uratować i trzeba szukać drugiego do tulejowania (kmx wychodził tylko na nicasilu nie było wersji z żeliwem jak w dt )-taki przypadek przerabiałem właśnie w kmxie , ktoś wbił tuleję i nie wiem czy wbijał ją na kowadle w szopie ale była pęknięta w okolicy okien , pokazłem ją magikowi od tulejowania i wałów to po wyciągnięciu jej okazało się że cylinder też jest pęknięty..... moto nie odpala więc różne gnioty można podepchnąć, walnięte sprzęgło , wyrwany ząb na trybie w skrzyni bo jak sprawdzisz skoro nie pali ?? tuleja 300-400 tłok 120-400 (ja swojej crm zapodałem wossnera za 340 ale uważam że nie warto a tkrj do dt/kmx kosztuje 120-150 ) nie wiadomo co z wałem -przebitka z 250 , korba pewnie z 300 , jak wał to nowe łożyska, uszczelki...... na upartego możebyć pierdoła typu zerwany gwint od świecy, ale ja to znając polski rynek obstawiam że jest porządny syf... moje prywatne zdanie ?? ja jestem sceptyczny....wolałbym kupić coś względnie jeżdżącego nawet lekko kulejącego za 2500-3000 zł , wiem to 3x tyle, dorobić albo wziąć pożyczkę , ale chociaż się przejedziesz , sprawdzisz skrzynię elektrykę a nie władujesz kase w piec a okaże się że elektryka kuleje, albo skrzynia i znowu kasa.... w PL często gęsto pod pozorem okazji z drobną usterką przepycha się masakryczne gnioty, pomyśl sam nie odpala i nie wiadomo co jest w piecu a jak jest dziura w karterach bo łożysko skonało ?? nie masz możliwości odpalić nie przekonasz się.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Kupiłem, po rozebraniu okazalo sie ze pierscienie sa zapieczone, niewiem czemu? Był calkowity brak kompresji.Wał jest ok, lecz łożyska na wale do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 jak pierścienie to na 99% cylinder do roboty..... korba ok ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Cylinder poszedł do szlifu, bedzie tłok tkrj, korba na boki luz lecz gora doł brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.