Osa666 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witam serdecznie!Jeszcze przed swietami kupuje (jesli na miejscu nie okaza sie padakami) te dwa modele wymienione w temacie (gas dla mnie, sherco dla dziewczyny) :)Zalozylem temat by zasiegnac jezyka co do tego typu maszyn.Wczesniej smigalem na KTM LC4 400, teraz Hornet 600S - ale triala jeszcze pod soba nie mialem :)Przegladalem siec i jest na ten temat b. malo materialow, a interesuje mnie wszystko dotyczace tych modeli, techniki jazdy, serwisowania i eksploatacji trialowki - wszystko co nowemu w off-road 2t i trialu sie przyda :)Zachecam wiec do wypowiedzi, linkowania i dyskusji.Dziekuje i pozdrawiam!Osa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Sumomoto to encyklopedia trialu, zapytaj jego, zresztą sporo informacji już zamieścił w innych tematach, poszukaj dokładnie. Ma kilka zadbanych modeli sherco, więc na pewno coś Ci doradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa666 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Maszyny kupione!Jakby ktos potrzebowal namiar na dobrego handlarza i czesci do triali - moge polecic (kontakt na [email protected]).Moze komus sie przyda pare slow od nowego w tej zabawie (sam szukalem czegos podobnego jeszcze tydzien temu).Nie porownujcie tych maszyn z cross/enduro - nie maja nic wspolnego.250 jest baaardzo mocna - wg mnie troche za mocna jak na poczatek.Jezdzi sie tym bardziej jak rowerem niz motocyklem, pozycja jest dziwna.Na poczatek 30min jazdy w lekkim terenie i ma sie szczerze dosc :)Dwa triale mieszcza sie do bagaznika w kombi xDZeby przerzucic bieg trzeba sciagnac stope z podnozka albo miec magiczne buty do trialu (dlugie)Po godzinie 'nauki' da sie wjechac tam gdzie po 2latach na enduro byl maly problemSprzet jest na prawde niezwykle poreczny i lekki - mala dziewczyna jest w stanie podniesc tyl i obrocic maszyne o 180 stopni.Serwis jest drozszy niz w innych maszynach, ale srednio jest co zepsuc.Fun z jazdy enduro vs trial - bez porownania (na korzysc triala)To moje spostrzezenia po 2h jazdy na tym cholerstwie.Pozdrawiam! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Dawaj jakieś zdjęcia lub filmy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Sezon motocyklowy nie chce się skończyć i nie ma zimy, żebym tu częściej zaglądał :)Osa666Buty do trialu są inne niż do Enduro czy MX, ale nie dlatego, że są dłuższe :ohmy: ja tam mam normalne trialowe :)Ktoś Ci coś dziwnego powiedział i chyba wprowadził w błąd! Pochwaliłeś się adresem "handlarza" ( jak nazwałeś ...tego od butów :)?).a nie motocyklami które masz, a to jest ciekawsze :) to te z Twojego tematu? Troszkę się zastanawiam, dlaczego serwis trialowego motocykla ma być droższy i co ma się psuć częściej niż w innych motocyklach off-road?Może mechanicy w Twojej okolicy wola żebyś jeździł dalej na enduro? jak można zarobić lepiej niż na serwisie np KTM'ów to chyba przeprowadzę się na Dolny Śląsk z filią Sumomoto :laugh:Do jazdy z dziewczyną (chyba, że jest to Laia Sainz, albo Emma Bristow :)) i treningów amatorskich wystarczy Ci zmienić oponę raz na 2-3lata, a w enduro 2-3 opony rocznie :)? Serwisowane motocykle jeżdżą i nic im się nie dzieje ...chyba, że może źle trafiłeś :sad: ?______________________________________________________________________________SUMOMOTO Motocykle Części Akcesoria Akademia Enduro Trial Edytowane 13 Stycznia 2014 przez Sumomoto Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa666 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2014 Wybaczcie nieobecnosc, ale kilka dni po zakupie wyjechalismy dalej do roboty do szwabków, za tydzien wracamy - w koncu przytulimy trialoweczki :)Buty kupilismy crossowe, ze wzgledu na cene i nieznajomosc tematu - jezdzi sie w nich ok :)Co do serwisu... Sherco dziewczyny tylko czyszczenie + regulacja gaznika, a moj Gas regulacja + czyszczenie gaznika, nowe uszczelniacze i olej w przenich lagach i latanie malego pekniecia baku (planuje uzyc kleju do tlumikow [odporny na benzyne i oleje]).Poki co wrzucam fotki tylko Sherco i pierwszej jazdy Moniki :)Za ~tydzien bedzie wiecej! ps. czy to normalne, ze rollgaz w trialu ma po okolo centymetrowym obrocie taki 'przeskok' - w tym momencie da sie tez pozostawic jakby zablokowany rollgaz (to jakies 10% odkreconego gazu)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 22 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 Witaj :) Super że już się dobrze bawicie!Pierwsze modele widzę, ale do dziś w Polsce jeżdżą w zawodach.Zdjęcia fajne, ale są też okoliczności przyrody nie pozwalające skupić się na motocyklu :)...przyzwyczajajcie sie do trzymania palców na dźwigniach sprzęgła i hamulca (inaczej jest oczywiście w klasycznym trialu, gdzie odcinki jeździło sie bez używania sprzęgła!) Rolgaz w trialu ma działać płynnie, bardzo delikatnie i w żadnym razie po puszczeniu manetki nie może pozostawać w żadnym innym położeniu niż "zamknięte" Miłej zabawy :)! _______________________________________________________________________________________________________________SUMOMOTO Motocykle Części Akcesoria Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa666 Opublikowano 22 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2014 (edytowane) To czeka nas kolejna naprawa, moze przesmarowanie i czyszczenie pomoze :)Przeraza mnie ilosc nauki ktora na nas czeka, ale jestesmy pozytywnie nastawieni - przeciez po pierwsze zabawa! :) Wiesz moze jakie swiece zaplonowe powinny byc w tych maszynach? Edytowane 22 Lutego 2014 przez Osa666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa666 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Mam nowy problem w GG, mianowicie padła pompa sprzęgła. I tu moje pytanie: czy moge ją wymienić na pompę z innego motocykla? Ja się na tym nie znam, lecz wydaje mi się, że nie będzie to miało wpływu na pracę reszty układu.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Na tak zadane pytanie, odpowiedź brzmi "tak". Fajnie by było, żeby wszystkie parametry były takie same niezależnie czy to ma być faktycznie pompa przy dźwigni sprzęgła, czy siłownik sprzęgła na dole ..rożnie ludzie piszą.Ja zakładałbym i poleciłbym oryginały lub tuning do GG. No i tak mi się nasuwaja pytania:-Tylko po co z innego?-Tyko z którego?______________________________________________________________________________________________________SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa666 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Do GG nie moge nigdzie znalezc, a z GG polska nie odpisuja na maile, jak do nich zadzwonilem to nic nie wiedza i mam pisac :)Najlepiej by bylo z VFR - jest tego b. duzo i tanie.Zdaje sie na Ciebie jesli chodzi o serwis :)Do tej pory zrobilem lagi (wypluly polowe oleju), i zmagam sie z dziurawym bakiem (saczy sie paliwko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Teraz zobaczyłem post. Wyślij mi proszę jakiego masz GG (na fotkach jest sherco z początku wieku, to nie mogę poznać gasgas'a w nim :) )Dam znać. ...niech nie odbierają nie szkodzi._________________________________________________________________________________SUMOMOTO Motocykle Akademia Enduro Trial Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa666 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Czekałem na Twoją odpowiedz :)Mój to GAS GAS TXT PRO 280 2002rPoniżej fotki z neta, mój obecnie jest odrobinę rozebrany... http://www.mercadoracing.org/imagenes-anuncios/60/339161/gas-gas-trial-txt-pro-2002.jpg http://imganuncios.mitula.net/gas_gas_txt_pro_280_96635417377710212.jpg http://p1.bikepics.com/2006%5C07%5C10%5Cbikepics-630602-full.jpg http://imganuncios.mitula.net/gas_gas_txt_pro_280_2003_96635416884604412.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa666 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Sumomoto ratuj bo nie wiem co czynić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa666 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 (edytowane) Podbijam temat (wybaczcie wiec post pod postem).Wciaz nie wiem czy kupic pompe sprzegla wraz z klamką z vfr czy czegos tego typu i montowac w GG TXT czy co z tym zrobic...Prosze o pomoc w tej sprawie :) Edytowane 9 Maja 2014 przez Osa666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.