Skocz do zawartości

Osa666

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Osa666

  • Urodziny 01/19/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Hornet 600S
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Osa666

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Pomoc mechanika i sa nowe info... Pompa sprzegla po malej naprawie dziala jak nalezy (podmienilem klamki hamulca ze sprzeglem, hamulec dzialal, sprzeglo nie), sprzeglo odpowietrzone poprawnie, lecz nie wysprzegla. Wychodzi wiec ze to najprawdopodobniej wysprzeglik...
  2. Podbijam temat (wybaczcie wiec post pod postem). Wciaz nie wiem czy kupic pompe sprzegla wraz z klamką z vfr czy czegos tego typu i montowac w GG TXT czy co z tym zrobic... Prosze o pomoc w tej sprawie :)
  3. Czekałem na Twoją odpowiedz :) Mój to GAS GAS TXT PRO 280 2002r Poniżej fotki z neta, mój obecnie jest odrobinę rozebrany... http://www.mercadoracing.org/imagenes-anuncios/60/339161/gas-gas-trial-txt-pro-2002.jpg http://imganuncios.mitula.net/gas_gas_txt_pro_280_96635417377710212.jpg http://p1.bikepics.com/2006%5C07%5C10%5Cbikepics-630602-full.jpg http://imganuncios.mitula.net/gas_gas_txt_pro_280_2003_96635416884604412.jpg
  4. Do GG nie moge nigdzie znalezc, a z GG polska nie odpisuja na maile, jak do nich zadzwonilem to nic nie wiedza i mam pisac :) Najlepiej by bylo z VFR - jest tego b. duzo i tanie. Zdaje sie na Ciebie jesli chodzi o serwis :) Do tej pory zrobilem lagi (wypluly polowe oleju), i zmagam sie z dziurawym bakiem (saczy sie paliwko).
  5. Mam nowy problem w GG, mianowicie padła pompa sprzęgła. I tu moje pytanie: czy moge ją wymienić na pompę z innego motocykla? Ja się na tym nie znam, lecz wydaje mi się, że nie będzie to miało wpływu na pracę reszty układu. pozdrawiam
  6. To czeka nas kolejna naprawa, moze przesmarowanie i czyszczenie pomoze :) Przeraza mnie ilosc nauki ktora na nas czeka, ale jestesmy pozytywnie nastawieni - przeciez po pierwsze zabawa! :) Wiesz moze jakie swiece zaplonowe powinny byc w tych maszynach?
  7. Wybaczcie nieobecnosc, ale kilka dni po zakupie wyjechalismy dalej do roboty do szwabków, za tydzien wracamy - w koncu przytulimy trialoweczki :) Buty kupilismy crossowe, ze wzgledu na cene i nieznajomosc tematu - jezdzi sie w nich ok :) Co do serwisu... Sherco dziewczyny tylko czyszczenie + regulacja gaznika, a moj Gas regulacja + czyszczenie gaznika, nowe uszczelniacze i olej w przenich lagach i latanie malego pekniecia baku (planuje uzyc kleju do tlumikow [odporny na benzyne i oleje]). Poki co wrzucam fotki tylko Sherco i pierwszej jazdy Moniki :) Za ~tydzien bedzie wiecej! ps. czy to normalne, ze rollgaz w trialu ma po okolo centymetrowym obrocie taki 'przeskok' - w tym momencie da sie tez pozostawic jakby zablokowany rollgaz (to jakies 10% odkreconego gazu)...
  8. Maszyny kupione! Jakby ktos potrzebowal namiar na dobrego handlarza i czesci do triali - moge polecic (kontakt na [email protected]). Moze komus sie przyda pare slow od nowego w tej zabawie (sam szukalem czegos podobnego jeszcze tydzien temu). Nie porownujcie tych maszyn z cross/enduro - nie maja nic wspolnego. 250 jest baaardzo mocna - wg mnie troche za mocna jak na poczatek. Jezdzi sie tym bardziej jak rowerem niz motocyklem, pozycja jest dziwna. Na poczatek 30min jazdy w lekkim terenie i ma sie szczerze dosc :) Dwa triale mieszcza sie do bagaznika w kombi xD Zeby przerzucic bieg trzeba sciagnac stope z podnozka albo miec magiczne buty do trialu (dlugie) Po godzinie 'nauki' da sie wjechac tam gdzie po 2latach na enduro byl maly problem Sprzet jest na prawde niezwykle poreczny i lekki - mala dziewczyna jest w stanie podniesc tyl i obrocic maszyne o 180 stopni. Serwis jest drozszy niz w innych maszynach, ale srednio jest co zepsuc. Fun z jazdy enduro vs trial - bez porownania (na korzysc triala) To moje spostrzezenia po 2h jazdy na tym cholerstwie. Pozdrawiam! :)
  9. KTM LC4 400 (Enduro Racing) - Swietny sprzet dopoki cos nie padnie. Do tego wyjatkowo wredny - w dniu sprzedazy rozdupil sie rozrzad xD
  10. Witam serdecznie! Jeszcze przed swietami kupuje (jesli na miejscu nie okaza sie padakami) te dwa modele wymienione w temacie (gas dla mnie, sherco dla dziewczyny) :) Zalozylem temat by zasiegnac jezyka co do tego typu maszyn. Wczesniej smigalem na KTM LC4 400, teraz Hornet 600S - ale triala jeszcze pod soba nie mialem :) Przegladalem siec i jest na ten temat b. malo materialow, a interesuje mnie wszystko dotyczace tych modeli, techniki jazdy, serwisowania i eksploatacji trialowki - wszystko co nowemu w off-road 2t i trialu sie przyda :) Zachecam wiec do wypowiedzi, linkowania i dyskusji. Dziekuje i pozdrawiam! Osa
  11. A wiec decyzja podjeta - 636 :) Myslicie, ze lepiej brac ta po 2005, czy jej poprzednik tez bedzie dobry?
  12. O supermoto tez myslalem, ale przesiadka z Horneta mi sie nie widzi - ~2s do sety mniej, maly v-max (wiem, wiem to zupelnie inny sprzet i inaczej jedzie). Wiec powoli sklaniam sie ku 636. ps. Na wiosne kupuje tez trial'a (powrot w teren :P)
  13. Ja na 55% chce 636 ;) W VFR przeraza mnie masa i gabaryty. Przejechac sie to nie tak latwo - nikt ze znajomych nie posiada akurat tych sprzetow, a obcy raczej karniaka nie da :P Mowisz, ze VFR agresywniejsza? Moj styl jazdy zalezy od dnia, czasem ogien w oczach i na manetce, a czasem jak emeryt - przewaza jednak wizja typu 'jak mozna i jest bezpiecznie to ogien'.
  14. Witajcie! Nowy sezon chce rozpoczac na nowym motocyklu (3 sezony na Hornecie S juz za mna [wczesniej enduro]), chodza mi po glowie dwie zupelnie inne maszyny, VFR (po roku 2002 [ale czy na pewno?]) i 636 (po 2005). Rzecz pierwsza - chuchro ze mnie straszne, waze 55kg (tak, da sie! :tongue: ) i mam 175cm wzrostu, jezdze glownie po krotkich trasach, kilka razy w sezonie na zloty (50-400km w jedna strone), w sezonie nawijam ok 2000km, zawsze z plecaczkiem podobnej postury. Do wydania mam max 14.000zł. Za 636 przemawiaja (jak dla mnie): -Osiagi -Wyglad -Gabaryty -Mam co do niej kilka ciekawych pomyslow na tuning (wydech, swiatla, malowanie itp) Za VFR natomiast: -Bezawaryjnosc -Boze! Jak ta V4 brzmi! :icon_twisted: -Pakownosc Po nocach nie spie i rozmyslam, sam nie wiem co jest dla mnie najwazniejsze i czego tak wlasciwie chce, opinie i testy dawno przeczytane, zdjecia poogladane, ale decyzja wciaz niepodjeta - dlatego zwracam sie do Was braci motocyklowa! Wszystkie opinie, sugestie i pomysly chetnie poczytam i z gory za nie dziekuje! Pozdrawiam Osa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...