staryalewariat Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 W prawym cylindrze cos dzwoni,pewnie pierscienie i bedzie trzeba robic szlif i kupic nowy tlok z pierscieniami,ale jak sie robi szlif to odrazu w 2 cylindrach czy mozna zrobic tylko w 1? ile bedzie trzeba go docierac i do ilu obrotow go wkrecac?dzieki za wszelkie informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 W prawym cylindrze cos dzwoni,pewnie pierscienie i bedzie trzeba robic szlif i kupic nowy tlok z pierscieniami,ale jak sie robi szlif to odrazu w 2 cylindrach czy mozna zrobic tylko w 1? ile bedzie trzeba go docierac i do ilu obrotow go wkrecac?dzieki za wszelkie informacje. A jak masz dziurę w prawym bucie to kupujesz tylko prawy? Szlif to tylko na oba gary jednocześnie, przy okazji sprawdź czy wał korbowy nie ma luzów. Docieranie to 500-1000 km powinno być ok.Nie jeździj na niskich obrotach bo to 2T i zamordujesz silnik. Po prostu nie obciążaj silnika - lepiej wolniej ale na niższym biegu. Trzymaj zielone pole (economic) na obrotomierzu i powinno być ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staryalewariat Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 pytalem sie mechanika i mowi ze szlif i dwa orginalne nowe tłoki z pierscieniami to wyjdzie gdzies z 700zł.wydaje mi sie drogo ,ale mozliwe jest zeby to tyle kosztowalo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosun Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Przepraszam Cię,ale ile byś chciał zapłacić?100zł?Dwa oryginalne czeskie tłoki 90/szt,komplet pierścieni x 2=70zł,dwa swożnie z zapięciami,może nowe tuleje do główek korbowodów,może nowe łożyska na wał,nowe simmeringi,nowy olej,zrobienie szlifu wału z rozbieraniem i ponownym skuwaniem-250(??),szlif cylindrów,honowanie....i jeszcze poskładać to wszystko,wyregulować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Kolega mówi tylko o szlifie a nie o reszcie remontu. Tłok z pierścieniami 90 zł/sztuka (bo nie ma oryginałów) plus szlif pewnie z 80 zł/cylinder. To daje 340 zł czyli do 700 jeszcze trochę brakuje. O reszcie nie ma jeszcze słowa ale faktycznie, pełny remont silnika z 700 wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.