Dżawa50 Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Właśnie zrobiłem w charcie ciasny szlif.. Powiedzciemi czy skoro zrobiłem ciasny powinienem jakoś inaczej traktowac motorower (obsługa).. i czy ciany szlif jest lepszy czy gorszy od normalnego... :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 21 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Nominalnie tłok ma 0.03 mm luzu w cylindrze, ale to wszysto zalezy od wymairów tłoka. Pytanie co znaczy wg ciebie słowo ciasny??? Po szlifie powinienneś delikatniej traktować moto przez jakies 800km, jhezdzic na 2/3 gwizgka i lać troche wiecej oleju do benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 24 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2004 Skoro mówisz ze masz ciasny szlif to chyba masz namyśli wartość luzu tłoka niższa niz jak napisał Idaho 0.03mm . Przez to masz więkasza możliwość zatarcia silnika i musisz bardziej na niego uwaźać. Dbaj o temperaturę silnika - zeby szczególnie w te upały stawać na dłuzszych odcinkach zeby silnik troszke ostygł - wkońcu jest chłodzony tylko powietrzem. (chyba ze masz na myśli inne moto niz na "wizytówce") . Czy dobrze czy żle ??? Zależy jaki masz tłok. Jak masz "lipny" to ci moze spuchnąć i silnik zatarty (chociaż niekoniecznie) . Z drugiej strony jak dobrze dotrzesz będzie "lepiej" dopasowany tym samym wieksza kompresja a co za tym idzie wieksza moc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.