Skocz do zawartości

Ciasny Szlif


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nominalnie tłok ma 0.03 mm luzu w cylindrze, ale to wszysto zalezy od wymairów tłoka. Pytanie co znaczy wg ciebie słowo ciasny??? Po szlifie powinienneś delikatniej traktować moto przez jakies 800km, jhezdzic na 2/3 gwizgka i lać troche wiecej oleju do benzyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mówisz ze masz ciasny szlif to chyba masz namyśli wartość luzu tłoka niższa niz jak napisał Idaho 0.03mm . Przez to masz więkasza możliwość zatarcia silnika i musisz bardziej na niego uwaźać. Dbaj o temperaturę silnika - zeby szczególnie w te upały stawać na dłuzszych odcinkach zeby silnik troszke ostygł - wkońcu jest chłodzony tylko powietrzem. (chyba ze masz na myśli inne moto niz na "wizytówce") . Czy dobrze czy żle ??? Zależy jaki masz tłok. Jak masz "lipny" to ci moze spuchnąć i silnik zatarty (chociaż niekoniecznie) . Z drugiej strony jak dobrze dotrzesz będzie "lepiej" dopasowany tym samym wieksza kompresja a co za tym idzie wieksza moc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...