Skocz do zawartości

Honda Dax ST 50G 6V


piasektt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam do was takie pytanko.


Posiadam mocno zmodyfikowaną Honda DAX. (cylinder 88, sportowa głowica itd.) Mój gaźnik to Kehin PE 24 czy do tego gaźnika można zamontować kranik podciśnieniowy ? Jeśli tak to jak to zrobić?


Pozdrawiam i czekam na odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, to troche nie kumam, dlaczego chcesz sie bawic w montarz ktory moze sprawic pozniej problemy w uzytkowaniu ? ? ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam do was takie pytanko.

 

 

Posiadam mocno zmodyfikowaną Honda DAX. (cylinder 88, sportowa głowica itd.) Mój gaźnik to Kehin PE 24 czy do tego gaźnika można zamontować kranik podciśnieniowy ? Jeśli tak to jak to zrobić?

 

 

Pozdrawiam i czekam na odp.

 

Gaźnik a zawór podciśnienia sterujący dopływem paliwa to dwa różne urządzenia.

Jak chcesz dalej mocno modyfikować to zamontuj elektryczną pompę paliwa.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedź.

 

 

Czyli pozostaje mi tylko zykły kranik

 

 

Nie koniecznie, możesz zamontować na przewodzie paliwowym zawór sterowany podciśnieniem jeżeli nie jesteś pewny szczelności oryginalnego kranika.

W ten sposób unikniesz każdorazowej operacji kręcenia kranikiem podczas uruchomienia silnika.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie koniecznie, możesz zamontować na przewodzie paliwowym zawór sterowany podciśnieniem jeżeli nie jesteś pewny szczelności oryginalnego kranika.

W ten sposób unikniesz każdorazowej operacji kręcenia kranikiem podczas uruchomienia silnika.

 

Coś takiego: http://allegro.pl/wentyl-motocyklowy-uniwersalny-kranik-wakum-i3644251839.html ?

A skąd owe "podciśnienie" wziąć najłatwiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taki tylko cena jest z kosmosu a podciśnienie uzyskasz z kolektora ssącego pomiędzy gaźnikiem a głowicą

 

WIitam

 

mxJACURMQXVJTQemsIdsXjg.jpg

 

Kolektor wygląda tak jak powyżej. Czy można sobie go tak bezkarnie "dziurawić" ? Czy przy takim kraniku można zrezygnować z kranika standardowego czyli grawitacyjnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...