Skocz do zawartości

Hamulce od XR1200 w Sportsterze


Rekomendowane odpowiedzi

Ok, pojeździłem trochę, więc mogę zdać relację.

 

Zastąpiłem te fabryczne flinstony, z którymi bałem się jeździć na hamulce od modelu XR1200. Konkretnie sam zacisk plus przewód w oplocie HEL. W przypadku Sportsterów(wiem o modelach 2011-2013, resztę sobie trzeba sprawdzić) z pojedynczymi hamulcami zmiana pompy nie jest potrzebna. Prosta zmiana. W USA sobie życzą $140. U nas tradycyjnie $1 = 10zł, więc ~1400zł. Nr lewego zacisku to 42943-08.

 

Jeżeli chodzi o hamowanie jest dramatyczna poprawa. Niedługo po zmianie miałem dwie sytuacje, gdzie po wyhamowaniu pierwsze co pomyślałem, to, że ze starymi hamulcami zaparkowałbym komuś w dupie.

 

 

 

 

P.S Łysy, wiemy, że od 4 lat oglądasz katalogi i kupujesz 6-tłoczkowe Brembo, ale temat nie jest o tym. Chętnie posłucham twoich wrażeń jak je już zamontujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...