Skocz do zawartości

Kawsaki gpz 500 Dlawi sie, krztusi (nie dostaje Paliwa?)


dam_1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od pewnego czasu mam wielki problem z moja Kawasaki gpz 500. Motocykl sie krztusi i dlawi ale nie zawsze

 

Jezeli paliwa jest polowe w baku badz wiecej bez wzgledu na to czy kranik jest w polozeniu na "ON" czy "RES" motocykl jezdzi bez problemu. Problem zaczyna sie gdy paliwa jest mniej. Na przyklad jezeli paliwa mam 6L w baku i kranik jest przekrecony "RES" motocykl po ostrzejszej jezdzie nagle traci moc a pozniej gasnie.

 

Dam przykład z dzisiejszego dnia: W garazu poskladalem wszystko do kupy, paliwa w baku około 5,5 litra zapalam motocykl (chodzi bez problemu). Jade do domu 2km (srednia predkosc 60 km/h) obroty nie przekraczaja 6 tys jest ok. Chwila w domu wychodze jade kolejne 3km (z podobna predkoscia bez gazowania) chwilowy postoj jest ok. Odpalam motocykl jade 2km po czym na odcinek około 1km wjeżdzam na droge szybkiego ruchu. No to rura (120km/h obroty od 7 do 10 tys) przejechałem może z 500m po czym po odpuszczeniu gazu i ponownym lekkim do daniu czuje ze sie krztusi. Zjezdzam na bok obroty (1000 obr/min czyli ponizej tego co sa zazwyczaj (1500 obrr/min) chwile chodzi i gasnie. Probuje zaplaic motocykl bez ssania (brak reackcji) przelaczam na ssanie. Chodzi chwile na ssaniu na poczatku tak jakby pompowal sobie paliwo pozniej dopiero ida obroty wyzej wylaczam ssanie chwile czekam i bez problemu jade 2km oczywiscie znow bez gazowania.

 

Kranik sprawdzany 100 razy nie dziala podcisnieniowo (sam tak zrobilem zeby od razu przepuszczal paliwo)

Swiece, fajki i kable zaplonowe - motocykl palony w nocy (nie widac zadnych przepiec ani nic)

Jedynie co mam inaczej to troszeczkę dłuzszy przewód paliwowy niż powinien być i przed wejściem do gaznikow jest filtr paliwa

 

Proszę Was koledzy o pomoc !.

 

Jeżeli uda się rozwiązać moj problem na pewno to opisze i zamieszcze dla przyszlych uzytkownikow.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa pewnie papierowy od malucha? :banghead:

W zbiorniku paliwa masz filtr siatkowy i ten powinien wystarczyć. Jeśli już koniecznie chcesz dać dodatkowa filtracje przed gaźnikami, to wyłącznie filtr siatkowy. Ma dużo mniejsze opory przepływu niż papierowy. Papierowe filtry sprawdzają się wyłącznie tam, gdzie jest pompa paliwa a nie spływ grawitacyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl naprawiony, jezdzi az milo . Okazało się że faktycznie filtr paliwa ktory byl zamontowany mial za mala przepustowosc paliwa.

Dzieki wielkie Breżniew za pomoc. Juz od tamtego seozonu cos sie z nim dzialo ale dopiero w tym zaczaelo mu juz totalnie odbijac.

Temat do zamkniecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...