Cinkowsky Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Mam nietypowy problem, mianowicie po odkręceniu gazu więcej niż połowę motocykl okropnie zaczyna dymić gęstym białym dymem, problem ten jest oczywiście na rozgrzanym silniku. Do połowy gazu jadąc normalnie widać tylko lekki niebieski dymek ( dolewam odrobinę oleju do baku pomimo dozownika bo lepiej trochę więcej niz za mało ;) ) ale gdy dodam gazu do oporu to normalnie parowóz. Czasami się uspokaja to zjawisko kiedy naprawdę przegonie go na wysokich przez dłuższy czas, ale jak się później zatrzymam na chwilę problem powraca. Płynu raczej nie ubywa (po 100km ten sam stan), pieknie trzyma wolne obroty. Zastanawiam się czy to może być wina simeringu od strony sprzęgła no ale wtedy chyba nie odpalał by tak ładnie i z wolnymi byłby problem. Temperatura płynu w granicach 80-95 stopni. Proszę o pomoc :sad: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 (edytowane) A oleju ubywa ze skrzyni biegów? Olej do mieszanki dobrej klasy? Próbowałeś na czystej benzynie (olej tylko z dozownika) czy też dymi? Edytowane 19 Października 2013 przez piotrek1281 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinkowsky Opublikowano 19 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Nie jestem w stanie okreslić dokładnie czy ubywa bo wizjer jest zapaćkany od środka i nic nie widać, ale jak wsadzałem drut do wlewu oleju to się maczał sporo. Ostatnio jeździłem na oleju stihla na którym inne maszynki nie pokazywały praktycznie dymku, teraz jeżdżę na najzwyklejszym orlenowskim do 2t i bez zmian. Na czystej nie próbowałem, ale wydaje mi się ze duzej roznicy nie bedzie bo na 5 litrów wleje korek, czasami dwa jak wiem ze dostanie w dekiel mocno.Jest jakiś wyraźny objaw nieszczelnego simeringu? A może zaciąga płyn na wyższych obrotach i biały dym wali... z drugiej strony by się gotował i płynu by już nie było. Lipa trochę bo wstyd gdziekolwiek na miasto wpaść no i ubrania przesiąknięte są zapachem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 to zmień olej na jakiś dobry (conajmniej półsyntetyk) do 2t oczywiście, orlenowski jest trochę badziewny (dużo nagaru zostawia), stihlowski chyba za gęsty do dozownika. Uszczelniacz najprościej sprawdzić kontrolując dokładnie stan oleju. A jak wygląda świeca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 śprawdz kompresje. czy pierscienie szczelne Przestaje dymic jak go pałujesz bo tłok puchnie i sie uszczelnia jak obroty spadaja znowy dymi do spada tarcie i temperatura ewentyalnie zimeringi ale to by było widac po stanie ileju. może lejesz olej do kosiarek i za duzo kup motula do 2 t i zobacz czy dymi. spuść olej i odpal go i chwile pogazuj jak przestanie dymic to wiesz co jest grane. W 2T olej smaruje tylko skrzynie i sprzegło wiec przez chcwile nic nie zepsujesz.reszte smaruje olej z mieszanki kiedyś DT 110 Fabryczny tuning (cyl malossi, wiekszy gaznik, inny układ wydechowy)wracałem z toru prawie 50 km bez oleju bo urwałem w lesie srube od spustu olejupo sezonie w trakcie remontu (koniec tłoka i korby) nie widziałem uszkodzen spowodowanych brakiem oleju w skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 śprawdz kompresje. czy pierscienie szczelne Przestaje dymic jak go pałujesz bo tłok puchnie i sie uszczelnia jak obroty spadaja znowy dymi do spada tarcie i temperatura ewentyalnie zimeringi ale to by było widac po stanie ileju. może lejesz olej do kosiarek i za duzo kup motula do 2 t i zobacz czy dymi. spuść olej i odpal go i chwile pogazuj jak przestanie dymic to wiesz co jest grane. W 2T olej smaruje tylko skrzynie i sprzegło wiec przez chcwile nic nie zepsujesz.reszte smaruje olej z mieszanki kiedyś DT 110 Fabryczny tuning (cyl malossi, wiekszy gaznik, inny układ wydechowy)wracałem z toru prawie 50 km bez oleju bo urwałem w lesie srube od spustu olejupo sezonie w trakcie remontu (koniec tłoka i korby) nie widziałem uszkodzen spowodowanych brakiem oleju w skrzyni.Nie rozumie co ma puchniecie tloka do kopcenia w 2t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.