Skocz do zawartości

KTM SX 125


Lisu123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otóż to ze moj KMX jest juz dla mn za słaby pomyślałem ze zmienie go na full crossa i zastanawiam sie na KTM Sx 125 i teraz chciałbym żebyscie udzielili mi kilka informacji na temat tego motorka troche już wiem ale wolałbym żeby wypowiedzieli się Ci ktorzy jezdza tym motorkiem. I znalazłem niedawno Ktma : http://allegro.pl/ktm-sx-125-ladny-stan-wart-uwagi-zobacz-i3604874284.html

i chciałbym sie dowiedzieć czy ten rocznik dalby rade i jakby może był już ktoś go oglądać to niech sie wypowie. zastanawiałem się tez nad CR 250 ale nie wiem już bo 60 km to już dość dużo i nie wiem czy dałbym rade ;] wiec proszę o odpowiedzi z góry dziękuje pozdrawiam ;]]] Jesli byscie cos polecali mam na wydanie 4000zł wiec młodego nie kupie lecz tak mysle ze 2000 rok bd. I o 250 tez ktos moglby sie wypowiedziec ;] DZIĘKI ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heheh ze znajomymi mieliśmy grubą bekę z tego ogłoszenia :D

To nie jest żaden SX tylko LC2 z nieudolnie pozkładanymi plastikami od dużo młodszego SX/EXC :) Ten koleś ma kilka motorów wystawionych i większość to takie właśnie zlepy.

Tu masz sx z którego pochodzą plastiki: http://otomoto.pl/ktm-sx-125-2008r-nowy-cylinder-M3741966.html

Różnica jest diametralna. Ten z Twojego linku wygląda jak karykatura.

SX z 2001 też wygląda drastycznie inaczej.

za 4000zł bardzo ciężko będzie Ci kupić crossówkę nadającą się do jazdy. Ostatnio dla kumpla szukaliśmy jakiejkolwiek 125 crossowej za ok 5000zł to dopiero piąty oglądany motor nadawał się do jazdy. Reszta to były wspomnienia po wyczynowym motocyklu do których trzeba było dołożyć worek pieniędzy. Na zdjęciach wszystkie wyglądały na igły. Większość sprzedających nawet sobie nie zdawała sprawy w jak tragicznym stanie były ich motocykle. Po prostu kompletny brak wiedzy na temat utrzymania wyczynowej maszyny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To myślisz ze do 4000-4500 nie dostane zadnej crossówki ? kurde bo KMX juz troche za słaby a te pare km wiecej by juz bylo troche lepiej chcialem 250 ale to mn chyba zmiecie :D Wiec jakbyscie widzieli jakies sensowne motorki to wezcie mi link ze str wyslijcie ;] a Co o KX 125 myslisz 2000r : http://otomoto.pl/kawasaki-kx-kx-125-full-cross-2t-M3811178.html

Lub chcialem kupic cos za 3000 tys i 1500 włozyc w silnik nie za wiele to ale zawsze było by troche lepiej ;]



Ale słyszalem ze w kx to skrzynie padaja wiec tez raczej odpada ;/



Jest jeszcze cr-ka ktora mam na oku http://otomoto.pl/honda-cr-125-M3819719.html

wyglada bardzo ładnie lecz nic nie jest napisane ;/



http://tablica.pl/oferta/honda-cr-125r-2004r-uszkodzona-CID5-ID3Llk7.html

Prosze mi jeszcze powiedziec co z tym motorkiemmoze byc ? ;] Prosze o szybką odpowiedz bo jest to blisko mnie i mg go jechac obejzec w kazdej chwili tylko chcem wieziec co moze z nim byc nie tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sugeruj sie takimi opiniami ze w KX padają skrzynie a w RM korby, czy coś takiego. To są legendy, kup to co jest w najlepszym stanie nie sugerując sie kolorem sprzetu.

Ta CR najprawdopodobniej kwalifikuje sie do generalki. Na twoim miejscu kupiłbym taka CR (tyle ze nie w tej cenie) i zrobił jej generalny remont. Jak sam sobie zrobisz to masz pewnosc co do czesci, zrobisz to pozadnie i bedziesz miał na pare sezonow spokoj. Takie dwusuwy sa bardzo proste i wdzieczne do samodzielnego remontu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak tylko tam typek napisał ze po remoncie i wszystko wiec nie wiem co moze byc ta dziwna usterka ze nie chce palic a jak pali to na pycha i nie trzyma obrotow;] własnie tez myslalem o takim rozwiazaniu zeby kupic uszkodzana i zrobic samemu remont ;] LEcz ta cr-ka niby jest po remoncie ale nie chce dobrze chodzic niech ktos jeszcze sie udzieli do tego tematu bardzo pilnie potrzebuje odpowiedzi ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na twoim miejscu kupiłbym taka CR (tyle ze nie w tej cenie) i zrobił jej generalny remont. Jak sam sobie zrobisz to masz pewnosc co do czesci, zrobisz to pozadnie i bedziesz miał na pare sezonow spokoj. Takie dwusuwy sa bardzo proste i wdzieczne do samodzielnego remontu.

Kolego w takiej crossowej setce remont robi się raz lub dwa razy w sezonie... Nie wprowadzaj młodego w błąd. Zawodnicy to potrafią w 125 zmienić nawet kilka tłoków w sezonie. Dokładnych mth nie podam bo każdy producent przewiduje inaczej ale dla zawodnika weryfikacja stanu tłoka jest przeważnie po ok 20 motogodzinach a dla kogoś kto pyrka po 50 mth. Korbę przyjęło się że zmienia się co dwa tłoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...