Skocz do zawartości

zmiana moto z 2 t na 4t ? ? ?


zupka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , Myśle nad zmiana moto z 2t na 4 t , aktualnie mam kmx 125 ( troche słabe i male , ale pojeździć sie Da ;D )

Moto głownie mi służy do jazdy po bezdrożach , polach czasem lasach ( na tory sie nie wybieram ) no i nowym motorkiem chciałbym czasem wyskoczyć na asfalt ,do miasta z rana po bułki i Mleko ;)heh ,o tym ze opony mi szybko pożre to wiem ale cos za cos;D a dwóch motorów nie bd mnie stać utrzymywać ;D . Interesują mnie też koszty utrzymania takiego moto no i wyremontowania wazie kupna padła .. itp nie chciał bym zęby były one zbyt wielki , siano jakie bd mógł wyłożyć na moto to cos około 6 tys

Mam 21 lat , 197 cm wzrostu i 96 kg wagi ,

Myślałem nad dr-ką ale różne one maja opinie xr 400 tez fajne moto ttr 600 itp

A wy co byście zaproponowali ??

 

Z góry DZIĘKI ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie potrzebujesz duzej mocy ( i spalania :d) to XR 400 w zupelnosci wystarczy ,prosty i trwaly silnik , malo pali , ale za 6 kola to moze byc ciezko znalesc cokolwiek sesownego w miare swiezego i zadbanego...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wasnie tez tak myślałem o xr 400 , bo xr 600 to już trochę dużo ale tez bym ogarnął;D A inne moto jakie bys mogl zaproponować? Zawsze lepiej miec kilka motorków na oku , bo xr 400 troche mało na naszym rynku, chyba przez to ze maja bardzo dobra opinie , to właściciele nie chcą sie ich pozbywać , bo nie mieli by na co zamienić ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 6kpln nie kupisz 400 w normalnym stanie z kwitem -chyba że cudem typu koleś ma czworaczki w drodze i kasa potrzebna...

 

za 6kpln-albo xr 600 albo tt600 S

 

ttr za 6kpln też nie kupisz........

 

co wybrać -sam nie wiem , tt600s ma fajny w pełni regulowany zawias ale silnik to muł bagienny, xr odwrotnie- zawias prawie z dt, za to fajny agresywny silnik....

 

tt jest bardzie userfriendly- ma normalne ssanie , rzadszy serwis, duperele przydatne w miejskiej eksploatacji...

xr jest bardziej hard-parę kg lżejsza, i sporo mocniejsza (odczuwalnie bo na papierze chyba jest to samo :D )

 

wad fabrycznych i słabych punktów -chyba porównywalnie....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xr trochę lżejszy z tego co wyczytałem , ale do niedużego terenu powinny byc dla mnie dobre ,

Jeszcze mam pytanko a moca do suzuki dr 650 rs 94 rok jak to wyglada? bo jeździłem u kumpla .I pierwsze wrazenia byly dobre moc duża ale do ogarnięcia jak dla mnie ,tylko trochę ciężka ,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie "troszku ciezka"

 

za 6 tys , szukaj starej XR , TTS , moze LC4 620 ale ciezko za ta kase kupic cos sesownego.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...