TomaszKoo Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Mam taki problem, moto (czasami, nie ma zależności) podczas jazdy zaczyna nierówno pracować, szarpie, po czym przestaje reagować na gaz, schodzi z obrotów aż zgaśnie. Dzieję się to już drugi rok, z różną częstotliwością, początek sezonu prawie wcale, końcówka zdecydowanie częściej. Codziennie robię trasę łącznie 70km, zdarza się to ok 1x w tyg Od razu po tym jak zgaśnie nie da się kontynuować jazdy, zapala i ten sam objaw - gaśnie. Żeby moto odpaliło muszę przekręcić stacyjką kluczyk kilkanaście razy, przekręcać na zapłon (takie jakby ręczne dopompowanie paliwa) i odczekać ok. 60-120sek. Włączyć ssanie (mimo że gorący), potrzymać z 10 sek. i wszystko wraca do normy. Po zimie miałem podobny problem, i wtedy zrodziło się to rozwiązanie. Raczej się nie zapowietrza bo nie słychać żadnego puknięcia przy otwieraniu baku i czy otworze czy zamknę wlew to tez nie ma znaczenia przy późniejszym rozruchu. Niedomaga pompka paliwa czy co to może być? Gdzieś kiedyś znajomy w F3 miał jakiś problem z wężykiem, gdzieś był zakrzywiony i przy dużych prędkościach coś niedomagało i gasł, ale nie znam szczegółów. U mnie dzieję się to niezależnie jaka prędkość, nie zaobserwowałem zależnosci. Gaźniki i zawory regulowane przed sezonem. Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Kończy Ci się paliwo w gaźnikach, pytanie tylko dlaczego. Może być tak że pompa się zawiesza skoro dzieje się tak tylko raz na jakis czas. Na początek sprawdź jej wydajność. W serwisówce jest napisane ile litrów powinna przepompować w ciągu minuty. Zdejmij wężyk idący od pompy do gaźników, podstaw jakieś naczynie i kręć rozrusznikiem. Możesz też ją rozebrać i zobaczyć czy jakieś elementy nie wymagają wymiany. Często samo rozebranie i złożenie wystarcza żeby ją "rozruszać" ale w razie czego są też zestawy naprawcze. Taka mała rada, jeśli musisz kilka razy pod rząd kręcić rozrusznikiem to między każdym takim zakręceniem przełączaj czerwony guzik na OFF i z powrotem na ON. W ten sposób resetuje się pompa paliwa i nie musisz kręcić kluczykiem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.