lukasz-aprilia Opublikowano 17 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2004 Wczoraj wlasnie kupilem sobie ten motorek i poprzedni wlasciciel byl chyba zwolennikiem bardzo miekkiego zawieszenia. Przy jezdzie solo przod ani tyl co prawda nie dobija, ale czuc jak motor "faluje" na nierownosciach. Wiem, ze motor ten ma regulacje zawieszenia. Tylko jak sie to ustawia i na jakie parametry najlepiej ustawic? PS> czy ma ktos serwisowke do tego modelu - rocznik 1993. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2004 przy kierownicy masz 2 śrubki n a lagach - kręć nimi w prawoPrzy tylnum amortyzatorze masz 2 regulacje (na amorku) u gory tlumiene (chyba 4 położenia)i, u dołu twardość (wydaje mi się, ze 7 polożeń)przyjrzyj się - znajdziesz - nie powinno być klopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 17 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2004 Przod juz wyregulowalem - zrobily sie odpowiednio twarde. Ale tylu za nic nie moge znalezc! Czy trzeba zdjac plastiki aby zobaczyc ta regulacje? Do ilu obrotow wkrecac silnik, aby wyszlo mu na zdrowie? Mam wrazenie, ze przy 5-6tys robi sie glosniejszy. Na razie zmienialem biegi przy 5tys - czy nie za nisko? Po przesiadce z ostro tuningowanej Aprilki RS50 mam wrazenie, ze Suzuki strasznie trudno wchodzi w zakrety.Na duzy plus wyszlo spalanie - na trasie przy okolo 130km/h spalila mi rowne 5litrow - tyle to mi Aprilka przy silniku 80ccm palila. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 17 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2004 hehe 5-6 tys. obrotów to on dopiero sie budzi :P mi tesh spala 5l, wczesniej jezdzilem aprila af1 125 i brała niecałe 6 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2004 z tyłu trzeba trochę pozaglądaćale to jest na amorku - na jego górze i na dole - szkoda, ze nie mam skanera bym CI puścił rysunek...jak nie zapomne to jutro postaram sie zrbic zdjęcie i pchnąć je - gdybym zapomniał to daj jakiegos znaka albo co.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2004 Tak jak pisał Kollector - Suzi się dopiero budzi przy 5000. Co do zawieszenia - czasmi wiele dobrego moze zrobić wymiana oleju w przednim zawieszeniu. Wiele osób o tym zapomina, a potem się okazuje, że z lag wylewa się tyfus przypominający wodę, a nie olej. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 19 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2004 Dolna regulacje juz znalazlem - mam na 3 wiec pewnie dlatego taki miekki i z plecaczkiem czasami stukamy stopka na wybojach :P( Mam jeszcze pytanie o stacyjke. Czy ten model ('93) nie ma blokady kierownicy? Opis stacyjki ulegl zatarciu, ale z obserwacji nie widac, aby tam byl jakis mechanizm blokady - wszystkie tak maja, czy moj model byl jakis przerabiany?Jesli nie ma blokady to jak zabezpieczyc Suzi? - nie ma nawet miniaturowego schowka wiec i nie ma gdzie wozic lanucha czy blokady tarczy. Patrze, ze i z upchnieciem alarmu tez nie bedzie latwo... Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2004 Powinna być blokada, kierownicę ustawiasz prawie masymalnie w lewo i przekręcasz kluczyk też w lewo. Musisz lekko poruszać kierownicą, by wyczuć ten moment. Tylko uwazej, by nie włączyć o jeden punkt za daleko w lewo, bo tam masz "P" - jest blokada, ale też pali się światło pozycyjne. Co do innego zabezpieczenia moto - ja zamiast blokady na tarczę w GS500 stosowałem małą kłódeczkę gerdy, na tyle małą, że mieściła się w kieszeni kurtki i nie przeszkadzała. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 20 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 I juz chyba ostatnie pytanie... :P Suzuki ma mechaniczny kranik. Sprzedajacy powiedzial, aby go nie ruszac. Opisu na nim nie ma, ale jest on ustawiony na pozycji odpowiadajacej tradycyjnie rezerwie. Wiec czy po zgaszeniu motoru kazdorazowo ruszac kranik, czy zostawiac tak jak jest? Przy poprzednim motorku (Aprilka) bywalo, ze plywak sie zacial i wylecialo troche paliwa- ale to byl 2-suw i mala pojemnosc... Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 masz 3 ustawienia On - tu ma być ustawione "pokrętło"RES - rezerwa - wiadomoPRI - tu tylko gdy odpalasz moto po długim postoju, na PRi nie jeździ się, nie zostawia się pokrętła w tej pozycji, TYLKO I WYŁĄCZNIE DO ODPALANIA PO DŁUUUUUUGIM POSTOJU, gdy moto nie cche zapłapac przy normalnym zapalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 20 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 Fajnie, tylko, ze u mnie na plastiku nie ma zadnych oznaczen! Wiec jak mozesz to wyjasnij mi te ustawienia opisowo. W tej chwili mam ustawione strzalka w kierunku przodu motocykla. Czyli jaka to pozycja? I po co pozycja rezerwy skoro na blacie i tak jest wskaznik kiedy zaczyna sie rezerwa? No chyba, ze ta rezerwa na kraniku bierze jeszcze nizej niz wskaznik. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 jeśli strzałkę masz ustawioną w kierunku przodu moto, to jest to rezerwa, pionowo w dół - pozycja normalna (ON), na prawo - PRI Ja śmigam zawsze na rezerwie aby niemusieć w trakcie wyprzeedzania przełączać kranika :P PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 Tylko gorzej, jak się naprawdę skończy paliwo 8) - czeka Cie pchanie na CPN. Na szczęście moto daje znać troche wcześniej spadkiem mocy i przerywaniem przy wyższych obrotach. POzdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 21 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 O kurcze... wlasnie wskaznik stoi juz prawie na srodku rezerwy, a przy dodawaniu gazu jakos mi tak jakby przumulal. Mam nadzieje, ze starczy do stacji - 3km??? Ale wzrokowo w zbiorniku jeszcze widac przykryte cale dno! Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 23 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2004 Dalej mam problem z blokada kierownicy. Dzwonilem do poprzedniego wlasciciela i on twierdzi, ze blokada jest i dziala prawidlowo. Z jego tlumaczenia jednak nic nie zrozumialem. Wiec moze Wy opisowo mi wyjasnicie jak mam blokowac? W poprzednich moto blokady chodzily bardzo lekko, a tu co? - no chyba, ze robie cos zle... W ktora strone mam miec skrecona kierownice? Kluczykiem w lewo. Trzeba go wcisnac? Jak wciskalem, to stacyjka obnizyla sie i przekrecila sie bardziej w lewo - juz tak jakby miala zaskakiwac blokada, ale trafia na jakis opor??? Czy po zablokowaniu stacyjka pozostaje w pozycji wcisnietej? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.