Gość Mariusz_17 Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 Witam wszystkich.Jestem nowicjuszem w sprawach motocykli. Dopiero zaczynam swoją przygodez motocyklami.Niedawno zakupiłem sobie Jawe ts350. Po kilku dniach jazdy :P okazało sie że trzeba wyrególować gażnik. Miał to zrobić zięć mojego kumpla, który podobno w swoim zyciu miał kilka motorków :PNiestety na regulacji gaźnika się nie skończyło. Musiał wsadzićswoje łapska także do zapłonu w którym wszystko po..... Ale to nic.Okazalo się że sprzęgło troche ciągneł(regulacja nic nie dawała)postanowiłem kupić nowe tarcze które on miał mi założyć. Przed założeniem zamiast spóścić olej położył ją na bok :P w ten sposób że olej wyciek drugą stroną .Po urwaniu gwitnu w lewej głowicy (przez tego palanta) złożeniu zaczeła łapać lewe powietrze(nie wiedziałem jeszcze wtedy co to w ogóle jest 8O )Gość powiedział że nie wie co sie dzieje gdy zaczeła sama wchodzić na obroty i powiedział mi zebym sie tym nie przejmował i jeżdził.Po ostygnięciu nie chciała nawet zapalić póżniej na ciepło też nie.Potem sie zmył i nie widze go do dzisiaj.Jednym słowem roz.... mi motocykl. Teraz żałuje że w ogóle dałem sie mu dotknąć :P :P ;) To nicGdy nauczyłem sie ustawiać zapłon (sam), wymieniłem w njej simeringi by nie łapała lewego powietrza i ustawiłem zapłonik tak jak trzeba (według rad z forum) wciąż nie chce mi palić.Po nalaniu paliwa do garów cośtam łapie.Poprostu nie dostaje paliwa (nie zasysa do cylindrów) w gażniku paliwo jest.Nie wiem czy urwana do polowy guma znajdująca sie przy (gaźnik - kruciec) którą zresztą to on urwał przekręcając gaźnik nie jest tego powodem. Licze na szybkie odpowiedzi.Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złoty Opublikowano 18 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2004 Guma ta słuzy do tego zeby silnik zasysał powietrze "oczyszczone" przez filtr powietrza.To nie to.Zobaczy czy jest iska i czy ma jednakowa kompresje na obu cylindrach.Moze byc uszkodzony ten dystans miedzy karterami i przez to mieszanka jest przepychana z jednego garnucha w drugi i nie dostaje sie do komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajos Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 gume radze wymienć i jesli grzebal przy gazniku to jeszcze raz go wyregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 25 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2004 strzez sie fachofcuf::( czesto dobrze jest przy niewielkiej pomocy kogos kto scos o tym wie zrobic cos samemu! czemu nie chce palic powodow jak zwykle 1000......... moze prawdz ten zaplon??? i dysze w gazniku wyczysc sorry za lamerskie rady ale nic wiecej nie pomoge....... przez brak tej gumy moze przeciez brav powietrze... przez co etz moze byc gorzej zapalic bo mieszanka nie ta..... jak na zalanych cylindrach lapie to moze byc to jak tak sobei lapie to pewnie prund albo zaplon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaDR600 Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2004 Powiedz jeszcze, że zapłaciłeś temu kretynowi.... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.