Skocz do zawartości

[b]Jawa TS350 - PYTANIE[/b]


Gość Mariusz_17
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mariusz_17

Witam wszystkich.

Jestem nowicjuszem w sprawach motocykli. Dopiero zaczynam swoją przygodez motocyklami.

Niedawno zakupiłem sobie Jawe ts350. Po kilku dniach jazdy :P okazało sie że trzeba wyrególować gażnik. Miał to zrobić zięć mojego kumpla, który podobno w swoim zyciu miał kilka motorków :P

Niestety na regulacji gaźnika się nie skończyło. Musiał wsadzićswoje łapska także do zapłonu w którym wszystko po..... Ale to nic.Okazalo się że sprzęgło troche ciągneł(regulacja nic nie dawała)postanowiłem kupić nowe tarcze które on miał mi założyć. Przed założeniem zamiast spóścić olej położył ją na bok :P w ten sposób że olej wyciek drugą stroną .Po urwaniu gwitnu w lewej głowicy (przez tego palanta) złożeniu zaczeła łapać lewe powietrze(nie wiedziałem jeszcze wtedy co to w ogóle jest 8O )Gość powiedział że nie wie co sie dzieje gdy zaczeła sama wchodzić na obroty i powiedział mi zebym sie tym nie przejmował i jeżdził.Po ostygnięciu nie chciała nawet zapalić póżniej na ciepło też nie.Potem sie zmył i nie widze go do dzisiaj.Jednym słowem roz.... mi motocykl. Teraz żałuje że w ogóle dałem sie mu dotknąć :P :P ;)

 

To nic

Gdy nauczyłem sie ustawiać zapłon (sam), wymieniłem w njej simeringi by nie łapała lewego powietrza i ustawiłem zapłonik tak jak trzeba (według rad z forum) wciąż nie chce mi palić.

Po nalaniu paliwa do garów cośtam łapie.

Poprostu nie dostaje paliwa (nie zasysa do cylindrów) w gażniku paliwo jest.Nie wiem czy urwana do polowy guma znajdująca sie przy (gaźnik - kruciec) którą zresztą to on urwał przekręcając gaźnik nie jest tego powodem.

Licze na szybkie odpowiedzi.

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach