dam92 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 (edytowane) Cześć wszystkim, pomijając powitalnie, witam tu wszystkich serdecznie :). Mam na imię Damian, pochodzę i mieszkam w Tychach, w tym roku będzie już 21lat..Jeśli chodzi o motocykle to historii przedstawiał całej nie będę a raczej ostatnie wydarzenia a właściwie z tego roku:).Mianowicie ostatnimi czasy jeździłem skuterem odkupionym od kolegi (vespa et2 70cm3). Byłem nastawiony tylko na samochód ale jakoś tak w lutym rozmawiałem z kolegą na gg i tak sobie pomyślałem że będzie mnie nosiło jak wstanę sobie w niedzielny poranek za oknem będzie świeciło słonko, ładne niebo, ciepło, przelecą motocykle a ja w garażu nie będę miał czegoś czym można by gdzieś wyskoczyć.. :) Tak więc zrodził się pomysł kupna MZ ETZ 251, z racji że zawsze mi się podobały 251 to i dokładnie z 3 dni później miałęm mzte :D... kupiłem ją za 2200, miała być w idealnym stanie lecz nie była do etki włożyłem jakiś ~1000zł zrobiłem z 1500km i?...Wstawię linki, bo wstawiając grafikę wchodzi pełny rozmiar, jeśli da się jakoś wrzucić same miniaturki to proszę i z góy dziękuję za edycję.Tak wyglądała zaraz po kupnie:http://img545.imageshack.us/img545/7451/0image051.jpghttp://img692.imageshack.us/img692/7379/img0921wz.jpgA tak jej ostatnie dni u mnie:http://img836.imageshack.us/img836/1231/9vd0.jpghttp://img845.imageshack.us/img845/5365/i6u3.jpgI już na miejscu gdzie odbyła się transakcja z tytułowym motocyklem:http://img13.imageshack.us/img13/1556/y6e2.jpgI nowy motocykl na aucie:http://img809.imageshack.us/img809/7969/x1ic.jpg Motocykl w ogłoszeniu miał mieć nowe opony, miał być 100% sprawny, i ogółem na zdjęciu prezentował się dużo lepiej :D...Zaniedbany, nie zdziwiłbym się gdyby to był składak ale prosty naszczęście..Na dzieńdobry:Cieknące lagiBrak tylnego hamulca, słaby przedniŚwiecący nie migający lewy kierunekBrak reakcji na ssanie przy kierownicyNo i na wstępie tyle..Na dzień dzisiejszy:Lagi zrobione, hamulce wyczyszczone, klocki wymienione w końcu motocykl hamuje, tył odpowietrzony działa, kierunek zrobiony, linka ssania zatarta, na ssanie reaguje prawidłowo jak pociągnie się przy gaźnikach.Jeśli kogoś interesowałby dokładniejszy stan czy jakiś opis progresu to chętnie napiszę czy tu czy być może jest jakiś temat "Nasze moto"..Więc czy jest czym się chwalić oceńcie sami ;).. Edytowane 26 Sierpnia 2013 przez dam92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Poważna dżaponka. Wygląda na nieco styraną złym właścicielem ale jak daje się odchamić to działaj i będzie czym winklować :lalag: Jeśli któregoś pięknego dnia wyciągniesz gaźniki to cyknij zdjęcie kolektorów dolotowych od frontu. Jakbyś jeszcze zmierzył rozstaw śrub to już w ogóle baja bongo.Niedawno pozbyłem się B400 z podobnym silnikiem ale nadal ciekaw jestem czy gaźniki są w ogóle zamienne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam92 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 No zrobiłem tym jakieś 400km narazie, jeździ się całkiem przyzwoicie narazie mam problemy bo na dwa gary zaczła chodzić i jak narazie to mam wrażenie że pal hektolitry paliwa.. gaźniki będę wyciągał, to mogę zrobić, mają 33mm, w wersji SP miały 35mm a z tego co kojażę to B400 nie miały 32mm?No i plusem tego motoru jest to że nie chciałem miejskiej 500setki bo takie sprawiają przynajmniej wrażenie, chciałem coś sportowego a 600 uważałem ze za mocną na początek..Narazie w planie dobrze wyregulować silnik, jak będzie chodził dobrze to moto zostaje u mnie jak nie to niestety będzie na sprzedaż bo nie mam ochoty bawić się w remonty silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 B400 miały 32 i 33 w zależności od rynku sprzedaży. Głównie USA i Kanada miały mniejsze gaźniki. GSXR miał różne gaźniki raczej wg rocznika a nie odmiany ale nie studiowałem modelu zbyt dogłębnie. Jeśli nie chodzi na dwa wewnętrzne lub zewnętrze to sprawdź wtyczki od cewek. Jeśli są OK to wkręć od nowa fajki na przewody. Suczyska lubią rozłączać się pod gumką ochronną. Natomiast zużycie paliwa musisz przełknąć. Przy agresywnej jeździe miałem do 8L/100km a normalna wartość bujała się w okolicach 6L (ale na motocyklu nie jeżdżę eko). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam92 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Jeśli chodzi o gsxr'a to mi głównie zależało na info o gk76a ;) w starszych wersjach pewnie były różne..Co do silnika to właśnie dziwne jest to że prawdopodobnie pracuje na 1 i 2 cyl, wnioskuję to z tego że kolektror od 1,2 robi się po chwili gorący a 3,4 jest zimny.Aczkolwiek na dniach bd przy tym siedział to może coś uda się zdziałać :). Co do spalania to o ile nie pomyliłem się w obliczeniach to przy w miarę spokojnej jeździe od czasu do czasu mocniejsze dodanie gazu wyszło koło 10... ogólnie to śmierdzi benzyną jakby byłą stanowczo za bogata mieszanka, świece z 1 cyl jak wykręcałem to była czarna sucha. Śrubkę od kanału obejściowego (chyba dobrze piszę, coby nie pisać śrubkę od mieszanki) mam wykręconą na 2 i 1/4 obr w spec sheet jest 1,5 ale na 1,5 ni hu hu nie chodził dobrze. teraz wymieniłem oringi w gaźnikach, jeszcze ustawie poziom paliwa w komorach poskładam to do kupy, jak zacznie chodzić na 4 gary to bedziem kombinować dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Widzę że ostro działasz z moto. i dobrze, chwali się takie działania jesli zgodnie ze sztuką robione. Kozacki ten Gixxer, czy ja widzę tam silnik Bandita 400? Trochę ciężki temat z częściami do tego ale reszta wporzo. Sam się czaiłem na wodną 750 w fajnym stanie ale wziąłem spetowaną SV i teraz każdego dnia z łezką w oku przechodzę koło Gixxera bo nadal stoi u Nas w komisie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam92 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 No jakby nie było chciałbym ten motocykl doprowadzić do stanu używalności a ściślej mówiąc do końca roku ogarnąć sinik jeśli będzie chodził dobrze to moto zostaje u mnie i chciałbym na tym nauczyć się jeździć. Jeśli nie to pewnie będzie na sprzedaż. Co do silnika to Bandit ma silnik z gixera z małymi różnicami, wnioskuję to z faktu iż bandit był produkowany od 89' a gixer już wcześniej :]. Shinigami: fotke wrzucę jutro albo pojutrze jak znajde chwile aczkolwiek jeśłi chodzi o wymiary to:Rozstaw śrub wyszdł mi 65mm, śr wew 40, śr zew 50,6 bez opaski, gaźnik wew 33 zew 42..Orientujesz się może z czego pasuje termostat?Dzieje się tak że w momencie gdy włącza się wentylator wskazówka jest gdzieś na 7/10 skali (skali nie całego zakresu wskazówki), gdy jeździłem to potrafiła spaść do 2-3/10, wydaje i się że wypadało by wymienić termostat.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 (edytowane) Raczej masz wszytko w normie ale jeśli koniecznie chcesz to identyczne termostaty jak w B400 są w GSXR600 i 750 ale nie wiem który rocznik, coś w okoliach K1. Edytowane 28 Sierpnia 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam92 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Pardon że tak długo podaję linki do zdjęć, mam nadz że wystarczą ;)http://img28.imageshack.us/img28/9847/e3gf.jpghttp://img716.imageshack.us/img716/7632/gp1j.jpghttp://img30.imageshack.us/img30/7681/zsn1.jpgCiężko było zrobić na wprost, zbyt blisko by było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Wystarczą, dziękuję :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Zajebisty GSX-R. Doprowadź do oryginału i nie rób wieśniackiego tuningu ;). Ale bym takim jeździł Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dam92 Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Co masz na myśli pisząc wieśniacki tuning :D? Da się tak w moto zrobić :D? hehe..Narazie mam do ogarnięcia silnik, a przez zime przy nim bym chciał troche pogrzebać, jak się uda pomalować. Co do koloru to z mojego roku były dwa malowania biały z czerwonym malowaniem i szary z czarnym malowaniem i kołami. Biały z czerwonym nie podoba mi się zbytnio no ale jak udało by się znaleźć jakimś cudem w normalnej cenie wszystkie naklejki to pomalowałbym go na oryginał.Jeśli nie to myślę nad białym kolorem, ew. grafit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Bardzo fajny, wieśniacko można okleić motocykl naklejkami monster energy :) Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.