myself_justme Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Witam serdecznie jako że jestem nowy na forum wypadało by się przedstawić w takim razie hej mam na imie Konrad mieszkam w Rzeszowie i mam 22 lata właśnie co zakupiłem z pomocą kolegi crossa a mianowicie kx 250f, dotychczas miałem doczynienia tylko i wyłącznie z mniejszymi pojemnosciami do 100cc skuter na automacie, wiec jestem nowy w temacie jestem po pierwszej jezdzie probnej czuje respect do motoru ale pomału udaje mi się go wyczuć, pytania dotyczą:1. strasznie ciężko się odpala z tej kopki, jaka jest prawidłowa zasada odpalania, przełącznik na ssanie i kopiemy z pięty czy palcami bardziej, czy łatwo zalać świecę bo wydaje mi się że zalałem bo motorek nie chciał zapalić.2. z lag po dłuższej jeździe wycieka ciemny olej delikatnie bo delikatnie ale trzeba to robić i pytanie gdzie w Rzeszowie mogę takie coś zrobić ? uszczelniacze do lagów zlece komuś fachowemu naprawe.3. Czym różni się model kx 250 od kx 250f? bo mam okleine kx 250f ale jaka jest prawda...? jak mogę to sprawdzic?4. jak sprawdzić z którego motor jest roku nie posiadam żadnego papieru na moto oprócz kupna sprzedaży znajde gdzies numery na ramie?5. Czy jest ktoś w Rzeszowie i miałby czas zaglądnąć na śródmieście obejrzeć motorek powiedzieć i powiedzieć ewentualnie co by było do roboty może znajdzie się ktoś kto się nudzi i miałby czas zerknąć na moto co by było jeszcze eentualnie do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpl Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Co do odpalania tego sprzętu poczytaj na google, bo jest sporo takich tematów, jest pewien schemat, musisz pamiętać o kilku ważnych krokach.Model KX to dwusów(2T) a KXF to czterosów(4T). Różnic jest wiele, przede wszystkim charakterystyka pracy silnika, jego budowa oraz sposób oddawania mocy. Wizualnie 4T od 2T można odróżnić po tym, że 2T ma dyfuzor, zgrubienie na wydechu, zaraz przy wyjściu z silnika, a 4T tego zgrubienia nie posiada, od silnika do tłumika idzie rura tej samej grubości. Pozatym 2T ma "bzyczący" dzwięk, przypomina piłę spalinową na dużych obrotach, a 4T ma basowy, "gruby" dzwięk. Rok motocykla możesz sprawdzić na podstawie nr wybitego na ramie. Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Trochę odkop, patrz na daty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.