Skocz do zawartości

STUKANIE W ZZR 1100


KIKIWILDA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze pytanko czy w tym moto jest cos takiego jak wymiana oleju w skrzyni ?

 

Pytanie zadajesz pewnie dlatego, ze zauwazyles dwa korki spustowe, obydwa sa do spuszczania oleju z silnika, przy wymianie oleju obydwoma spustami trzeba spuscic olej, inaczej nowy olej bedzie bardzo zanieczyszczony duza iloscia resztek starego oleju i nie wejdzie nowego oleju tyle ile trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym pytaniem co do wymiany oleju w skrzyni to zapytalem pobniewaz kolega z pracy (ponoc wyuczony mechanik) podpowiadal ze w skrzyni w motocyklu trza wymienic rowniez olej , a w ksiazce serwisowej nic takiego nie ma jak olej w skrzyni wiec wolałem zapytac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do stukania, w zygzaku warto najpierw sprawdzić górę silnika, chodzi mi głównie o wałki rozrządu i sprawdzenie krzywek. Przy okazji sprawdzisz jakość łańcuszka, zużyty będzie "wstawał" z zębatek na wałkach, jeżeli jest dobry to powinien sztywno siedzieć na zębatkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O przypomnialem sobie, czesto stuka w tych silnikach, rozsypany napiczacz lancuszka przenoszacego naped z walu na rozrusznik.
Tylko, ze to stukanie dobywa sie na wolnych obrotach, jesli dobrze pamietam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witaj kolego mam zzr4 juz z 20 lat w jedynce jest błąd fabryczny w karterach chodzi o kanał co prowadzi olej do panewk wału jest on nie spasowany z otworem paneki tak tez olej dochodzi tam tylko 65 % ., trzeba w karteze trocze rozwircic delikatnie kanał napisz do mnie na gg 9276218. wytłumaczeci wszysko. jeszcze jest feler z napinaczem łancuzka alternatora trzeba zmienic.



witaj kolego mam zzr4 juz z 20 lat w jedynce jest błąd fabryczny w karterach chodzi o kanał co prowadzi olej do panewk wału jest on nie spasowany z otworem paneki tak tez olej dochodzi tam tylko 65 % ., trzeba w karteze trocze rozwircic delikatnie kanał napisz do mnie na gg 9276218. wytłumaczeci wszysko.

post-51528-0-49657900-1387443170_thumb.jpg

post-51528-0-94444700-1387443182_thumb.jpg

post-51528-0-56811300-1387443225_thumb.jpg

post-51528-0-49168800-1387443252_thumb.jpg

post-51528-0-46103500-1387443269_thumb.jpg

post-51528-0-64485900-1387443286_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak patrzę na tą panewkę główną to się nie dziwię, że te silniki się zacierały na potęgę.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...