Januszm Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Jeszcze pytanko czy w tym moto jest cos takiego jak wymiana oleju w skrzyni ? Pytanie zadajesz pewnie dlatego, ze zauwazyles dwa korki spustowe, obydwa sa do spuszczania oleju z silnika, przy wymianie oleju obydwoma spustami trzeba spuscic olej, inaczej nowy olej bedzie bardzo zanieczyszczony duza iloscia resztek starego oleju i nie wejdzie nowego oleju tyle ile trzeba. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KIKIWILDA Opublikowano 12 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 z tym pytaniem co do wymiany oleju w skrzyni to zapytalem pobniewaz kolega z pracy (ponoc wyuczony mechanik) podpowiadal ze w skrzyni w motocyklu trza wymienic rowniez olej , a w ksiazce serwisowej nic takiego nie ma jak olej w skrzyni wiec wolałem zapytac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jamello Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Wracając do stukania, w zygzaku warto najpierw sprawdzić górę silnika, chodzi mi głównie o wałki rozrządu i sprawdzenie krzywek. Przy okazji sprawdzisz jakość łańcuszka, zużyty będzie "wstawał" z zębatek na wałkach, jeżeli jest dobry to powinien sztywno siedzieć na zębatkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 O przypomnialem sobie, czesto stuka w tych silnikach, rozsypany napiczacz lancuszka przenoszacego naped z walu na rozrusznik.Tylko, ze to stukanie dobywa sie na wolnych obrotach, jesli dobrze pamietam? Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jamello Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Tak, na niskich obrotach może stukać, przy przyspieszaniu i zwalnianiu prędkości obrotowej silnika, łańcuszek jest napięty, a na wolnych obrotach szarpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawa41 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 witaj kolego mam zzr4 juz z 20 lat w jedynce jest błąd fabryczny w karterach chodzi o kanał co prowadzi olej do panewk wału jest on nie spasowany z otworem paneki tak tez olej dochodzi tam tylko 65 % ., trzeba w karteze trocze rozwircic delikatnie kanał napisz do mnie na gg 9276218. wytłumaczeci wszysko. jeszcze jest feler z napinaczem łancuzka alternatora trzeba zmienic.witaj kolego mam zzr4 juz z 20 lat w jedynce jest błąd fabryczny w karterach chodzi o kanał co prowadzi olej do panewk wału jest on nie spasowany z otworem paneki tak tez olej dochodzi tam tylko 65 % ., trzeba w karteze trocze rozwircic delikatnie kanał napisz do mnie na gg 9276218. wytłumaczeci wszysko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2013 jak patrzę na tą panewkę główną to się nie dziwię, że te silniki się zacierały na potęgę. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.