Buber Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 A to różne rzeczy mogą być. Pytałem o obciążenie, bo może być nagar i spalanie stukowe, ale to chyba nie to.Może luzy za duże, może łańcuszek rozrządu się telepie. No jak motek ma parę lat to ma prawo. A co ci tam, kup będziesz miał wdzieczny motorek do dłubania. Samo jeżdżenie nudne jest :) Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 (edytowane) odpaliłem , chodził na ssaniu prze-gazowałem i od pewnego momentu było słychać coś dochodzącego z górnej części , zanikające lub przygłuszone przy dużych obrotach , przy jeździe za bardzo tego nie słyszałem, wróciłem, zapaliłem znowu i przy lekkim przegazowaniu było słychać ten dźwięk.Sprzedawca ściąga stare moto z europy twierdził że ostanio miał to samo i po wymianie oleju ustało że to mogą być te gumki na zaworach , ale ile w tym prawdy i mam dylemat czy kupować moto czy może mnie czekać jakaś kosztowana niespodzianka w tym silniku ? całe moje oględziny trwały może 30 min.To nie są jakieś wielkie ceny bo koło 3tys ale nie chciałbym wsadzić teraz połowy w remont :) Trzeba by posłuchać dokładnie silnika, żeby wiedzieć co się tam tłucze (i to na pewno nie jest przez "te gumki na zaworach" :biggrin: );Jeśli tłucze się łańcuch wstępnego przeniesienia, to będzie go słychać tak do 1500 obr (bynajmniej mój CBX tak miał......a i w FJ mam to samo - z tym, że Yamaha ma łańcuch alternatora) - powyżej "grzechotanie" ustaje;Z góry może być słychać luźny łańcuch rozrządu (a napinacz jest automatyczny), lub popychacze zaworowe (a to moto ma "pełną hydraulikę") - więc jeśli okaże się, że łańcuch jest OK, a w silniku jest "stan oleju" to niestety któryś z samoregulatorów może być uszkodzony.......Teorie "rzekomego stukania" można by pewnie mnożyć bez końca, a do sedna da się pewnie dojść dopiero po "dokładnych oględzinach" ;) Edytowane 29 Września 2013 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.