Kubas19 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam zaczynam budowę custom bika z wykorzystaniem silnika od kawasaki GPZ 1000.Zastanawiam się czy zbudować nową ramę od podstaw czy przerabiać starą?Tylne koło mam j17xmt5.50 jaką oponę założyć najlep Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez Kubas19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Chcesz się cofnąć do połowy lat 80tych ubiegłego wieku ?Wpisz w wyszukiwarkę "AME Motorrad" a znajdziesz kilka wzorów w grafice Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 (edytowane) Sztampa Ci wyjdzie, jak się będziesz na tym wzorował. Zrób coś, co się będzie na zlocie dało odróżnić od 73 innych niepowtarzalnych customów na pierwszy, a nie szósty rzut okiem :) Dobrze, że nie kolejna V-ka. Tzn. nic nie mam do fałek, ale ileż można oglądać sprzętów według jedynie słusznego przepisu? (weź silnik z Harrego, grubaśne koło na tył, rowerowe na przód, załóż długie lagi, błotników pożałuj, chromem podlej). To samo dotyczy reszty wymienionych pomysłów. Przeróbka ramy nie wymaga papierologii, ale może być upierdliwa mechanicznie, gdybyś chciał tak główkę położyć. trzeba coś skrócić (pół biedy), ale może się okazać niemożliwe położenie główki bez przedłużania którejś rury. Przy wykonywaniu nowej ramy nieco łatwiej jest poprzycinać wszystko. Ale jak nie masz stołu (szkieletu) i doświadczenia, to się za ramę nie zabieraj, tylko znajdź kogoś, kto Ci pomoże przerobić istniejącą. Rejestracja SAM-a może być upierdliwa, ale złożenie ramy od zera może być łatwiejsze niż przeróbka ramy GPZ. Najsensowniejsze rozwiązanie to staranna ekstrakcja główki ze starej ramy i wprawienie jej do nowej tak, aby nie naruszyć VIN.T Taki wynalazek:czy główka prawie w poziomie jak w Twojej grafice?Bo jak taki, to jest sens ramę przerobić Edytowane 10 Sierpnia 2013 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubas19 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Wiem że z rejestracją SAMa jest dużo zachodu bo jestem w trakcie rejestracji buggy. Główki ramy nie chcę pochylać. Chcę tylko przerobić górę ramy i tył.Rysunek jest poglądowy. Chodzi mi o coś mniej więcej takiego. Z amortyzowanym siodłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubas19 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Na felgę j17xmt5.50 mogę założyć oponę 200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubas19 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Zastanawiam się nad czymś takim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.