Pucek12 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Mam Honda hm cre 50- wiem, że mało mocy ale przejdę do rzeczy:Mam takie przełożenie, że po prawie każdej nie utwardzonej drodze (szutr, las, piasek, ścieżka leśna) przy wejściu w rezonans lub szybkiej zmianie biegu na wyższy tylne koło traci przyczepność. Dzieje się tak na 1,2,3, a nawet czasem jak zmieniam bieg z 3 na 4. Przejdźmy do sedna problemu- nawet jeśli próbuje dociążyć tył to i tak traci przyczepność zamiast unieść przód. Opony to kostki w bardzo dobrym stanie Może winę ponosi to, że jestem dosyć niski i po zakupie został zniżony na lagach (lagi zostały bardziej "wsunięte" w te półki) i tylnym amortyzatorze (chyba na sprężynie). Czytałem gdzieś, że po obniżeniu tyłu staje się on twardszy, a więc może to jest problemem? Albo za bardzo napompowane opony?Przy okazji zapytam (zdarzyło mi się to tylko raz, ale warto zapytać), czy te obniżenie na lagach, może być powodem tego, ze jak jadę około 60 km/h po takich dołach, że wyskakuje na każdym to wyrywa mi kierownicę i miota ją w każdą stronę.Pozdro i z góry dzięki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Upuść powietrza z kół to będzie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 ) i tylnym amortyzatorze (chyba na sprężynie). Czytałem gdzieś, że po obniżeniu tyłu staje się on twardszy,Niby jakim cudem zmniejszenie napięcia wstępnego sprężyny miałoby ją utwardzić?Własciwie to napięcie sprężyny w ogóle nie powoduje zmiany twardości sprężyny, bo to niemożliwe. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojta Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Wydaje mi się, że problem leży zdecydowanie w zmianie biegów .. wiadomo, że na piasku itp będzie tył tracił przyczepność gdy damy w palnik ale jeżeli odpowiednio zmieniasz biegi ( nawet szybko ) to żadne rwanie nie powinno wystąpić zwłaszcza w 50cc bo to prawie mocy nie ma.Jeździłem wieloma motocyklami zwłaszcza enduro to jak daje w palnik i nie uważam na zmianę biegów to również dupą rwie na każdą stronę gdy mamy np 60km pod dupą na enduro po polnej .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek12 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Tylko, że do tego wcale nie potrzebna jest zmiana biegu. Jadę sobie np. na trójce na nie wysokich obrotach, odkręcam manęte i traci przyczepność + czasem dodatkowo fontanna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 A słuchaj, nie rzyga Ci czasem jakiś olej z silnika prosto na oponę? Może stąd takie jazdy... albo się sprzęgło ślizga i tylko Ci się wydaje, że to koło traci przyczepność, a tak naprawdę tylko obroty silnika rosną :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek12 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) Nawet jakby rzygało to w terenie na kostce chyba ma to mało znaczenie, ale nie rzyga. Możliwe, że sprzęgło się ślizga ale koło na 100% traci przyczepność bo widać słady, albo jak zarzucam tylne kolo i jade jakby slalomem na leśnej, twardej drodze to bardzo dobrze widac. A jak się przejadę na bardziej miękkim, to jak dodam tak gazu i obróce głowę do tyłu to ładna fontanna :) Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez Pucek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.