Skocz do zawartości

jaki motocykl po PC25 ?


Rekomendowane odpowiedzi

A co Ty się przejmujesz ile się będzie męczył? Jeśli coś mozna porównać do roweru to właśnie SV-kę po cebrze.

 

Mi to lata osobiście. Tylko bezsensem jest proponowanie gościowi, który nie potrafi ogarnąć takiego motocykla jak cebra stara szejseta, koni jak trypel na ten przykład. Mogę się założyć, że Kolegę sponiewierała by dobra stara 80-tka w dwusuwie. Więc po kiego mu proponować coś większego?

A jak chce jeździć na niskich obrotach, to niestety, ale każda jedna Vka, będzie charakterystyką pomiatać rzędówką. IMHO SV, nawet małe, można nazwać rowerem może pod względem odczuć wagowo-gabarytowych (i to też niekoniecznie, bo ile lżejsza jest z 10 kg?), bo jeżeli chodzi o same parametry, to w czym ustąpi tej starej cebrze? W Vmaksie? Czy może w mocy? osiąganej nota bene ze 3tysiące obrotów wcześniej? - toż on napisał, że nie potrafił tak jeździć - więc jaki to rower dla tego Kolegi będzie? A przynajmniej będzie miał to co chce, ciąg z dołu i ładny dźwięk i nie będzie musiał się wieszać na manecie i kręcić do upadłego. Tak samo można mu VTRkę litrową zaproponować, ale jak nie dał rady cbr, to nie wydaje mi się, żeby dał radę temu.

 

Tak, tak ja wiem, że na drugie moto musi być litr najmiej i pińcet kuni... bo wszystko inne to tylko niepoważne rowery...

Edytowane przez rura_sn-n

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba źle zrozumiałeś - ogarniam wystarczająco jak na jazdę szybkim motocyklem i nie chodzi tylko o jazdę na wprost, ale jeżdżę świadomie i nie kręci mnie ryzykowna jazda blisko czerwonego pola po mieście, dlatego wiem, że R4 nie jest dla mnie i wolę coś o spokojniejszej charakterystyce, czyli moc (może być większa) ale bardziej pod ręką bez potrzeby odkręcania do końca i czekania aż silnik nabierze obrotów by porządnie przyspieszyć. Podczas tych trzech sezonów miałem kilka niebezpiecznych sytuacji. Teraz myślę, że zwyczajną głupotą i proszeniem się o kłopoty jest jeżdżenie po Warszawie z prędkościami powyżej 100km/h. A jeśli mam jeździć rozważnie to po co mi niewygodny "ścigacz", który daje frajdę z jazdy jeśli się go kręci powyżej 8000obr/min ?

Edytowane przez Youtro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, że nie o moc tu chodzi koledze, tylko raczej o użyteczny zakres obrotów. Szuka po prostu czegoś bardzo elastycznego. Tylko nie jestem pewien czy nie ma elastycznych sprzętów R4, np. duży bandit?

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Youtro: A to przepraszam, nie zrozumiałem przesłania, z pierwszego posta.

Nadal twierdzę - SV650, BT1100.

Dziękuję.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...