filipr Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Bungy - widzę, że obaj z ST 1050 przesiedliśmy się na sprzęty zbliżone do siebie i chyba jedyne konkurujące w tej klasie ze sobą (no chyba że ZZR1400 albo Haykę do tego grona dorzucić) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Cześć, tak pomyślałem, że temat warto zakończyć, bo moto kupione - Tiger 1050. Na razie przejechałem 3km od sprzedawcy do domu, bo pogoda nie pozwala. Moto jest piękne, ładnie brzmi na arrołku, ma 2 kufry i kilka innych bajerów. Kilka rzeczy trzeba ogarnąć: wymieniłem czujnik stopu z tyłu, set pasażera bo miał urwaną śrubę od stelaża kufrów, wymieniłem filtr powietrza na k&n, zamówiłem komplet pirelli angel gt (oł jea, tym się bardzo jaram), kupiłem też używany amorek na tył, bo pociekło ze zbiorniczka od regulacji napięcia wstępnego. Napęd też do wymiany się szykuje, wraz z olejem. No i jeszcze mam wrażenie, że kierownica i górna półka lekko w prawo są skręcone gdy koło idzie prosto. Moto nie ściąga, więc jestem spokojny. Był jakiś ślizg w przeszłości, pewnie przestawiły się w lagi w półkach. Jak pogoda dopisze to ogarnę.M/Będziesz zadowolony :) Ale teraz brałbym chyba st'ka do szybszych przelotów. Tiger prowadzi się miodnie po winklach, dużo lepiej od gsf1250 i cbf1000. Spala niewiele w trasie, tyłek w porównaniu do 2 poprzednich odpoczywa na kanapie nawet przy przelotach po 1000km na dzień :) Warto kupic deflektor od mra :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bungy Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Tak, rozważałem wszystkie cztery... i wyszło mi, że w tej kategorii only te dwa się nadadzą. Faktycznie są zestawiane w konkurencji ze sobą. Latamy z Drexem i stwierdzam, że jeśli miałbym na cokolwiek zmienić, to na Skę :-D - cudnie wali w komin (Akrap) na zmianach biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Zgadzam się, Ten dźwięk jest zaje..sty przy Akrapie (bez db killera) i jak się zmienia biegi z użyciem quickshiftera. Drexowi zamawiałem z Niemiec bodajże kierunki z whitelights. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.