Maniek-J8 Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Witam .pomoże ktoś w regulacji gazników w gpz?czasami długo schodzi z obrotów i trzyma 2000-2500gdy troszke je opuszcze to za chwile spadną i zdechnie-linki chodzą lekko,gazniki wyczyszczone,filtr nowy-niemam już pojęcia co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 (edytowane) Lewe powietrze, regulacja zrobiona na zbyt wysoko podpartych przepustnicach, zużyte oringi śrub regulacyjnych. Wybierz jedno i działaj. EDIT - Z resztą i tak mogłeś najpierw użyć wyszukiwarki. Obok są dwa tematy z kawami 600 i jeśli dobrze kojarzę w obu obroty się podiweszają. To nie jest jakiś niesamowity przypadek. Edytowane 28 Lipca 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 dzięki za podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 powymieniałem gumki lecz nadal cudaczyła z obrotami,okazuje sie iż jakoś dostaje sie woda do wydechu-w oleju niema wody,w chłodnicy nic niebąbelkuje a jednak przez tłumik delikatnie kapie woda więc albo to tylko uszczelka pod głowicą albo głowica.jak mógłby mo ktoś zapodać jakiś link do ustawienia rozrządu byłbym wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jeśli kapie Ci woda z końcówki wydechu to całkiem normalne. Produktem spalania całkowitego jest między innymi CO2 i H2O. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 ale przez 20 minut nakapało tak dosyć sporo z 20 gram może,i widać jak z lewego tłumika para leci.myślałem że uszczelka walneła i dlatego obroty długo schodzą i po dodaniu gazu ma tak z 2000-2500 a gdy troszke je popuszcze to zgasnie i znowu musze podkęcić.przed wymianą gumek na śrubach składu mieszanki śruby były wszystkie wykręcone 3 pełne obroty od max wkręcenia,prubowałem je przestawić i nawet gdy mam je wykręcone 1.5 obrotu to itak schodzi długo z obrotów jakby łapała fałszywe powietrze.krućce są ok,filtr powietrza i paliwa nowe,swiece,przewody,fajki nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Ubywa Ci płynu w zbiorniczku wyrównawczym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 no właśnie w zbiorniczku w pługu było mało płynu,dolałem i zauważyłem wtedy że zaczyna kapać z tłumika,do zbiorniczka idzie przewód od korka wlewu,a drugi wychodzi z zbiorniczka i idzie donikąd,pozdejmowałem dziś owiewki i niemoge znależć żadnego miejsca gdie szedłby ten drugi wężyk.gdy moto odpaliłem poziom płynu w chłodnicy spadł z 5 cm,spusciłem ten staey płyn i było go zaledwie niespełna 1litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Wężyki tak mają być ułożone. Jeden do korka drugi przelewowy wypuszczony w najniższym punkcie motocykla. Ale sam korek zbiorniczka wyrównawczego jest kierunkowy więc upewnij się, że ktoś nie pozamieniał wężyków miejscami. Ten od korka chłodnicy ma być połączony w taki sposób żeby mógł pobrać płyn ze zbiorniczka.Dowiedz się jaka jest pojemność całkowita układu i zmierz dokładną objętość tego co zlałeś z układu. Przypomnij sobie kiedy ostatnio poziom był uzupełniany. Dziurawa uszczelka będzie powodować problemy z jałowymi obrotami ale nie problem z utykaniem na danym zakresie. Prawdopodobnie masz dwa problemy na raz. Źle przeprowadzona regulacja i wciąganie płynu chłodzącego (to musisz sprawdzić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Dziękuje za podpowiedzi profesjonalisty-nieznam sie zbyt na takich maszynach-w młodosci ujeżdzałem jawy 350,kupiłem se kawe bo jakoś ciągnie staruszka by se posmigać jeszce zanim spoczne na wózku inwalidzkim,niestać mnie na nowe moto i na wizyty u mechaniorów więc prubuje zasięgać rad tu na forum od ludzi którzy użytkują takie motory.Chce zdjąć głowice i wymienić uszczelke tylko troszke sie boje że z rozrządem potem moge sobie nieporadzić,a jakbym już głowice zdjoł to i do cylindrów bym zajrzał może pierscienie by czas zmienic i wogle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Najpierw skończ diagnostykę potem będziesz się martwił. Szkoda roboty jeśli masz prosty wyciek z węża i regulacje. Kontrolnie możesz zrobić pomiar ciśnienie sprężania. Jeśli będzie do bani to możesz działać po całości. Jeśli chcesz coś poważniej grzebać to musisz mieć serwisówkę i kogoś kto dłubał przy motocyklach częściej niż w ramach weekendowych eksperymentów. Stare japońce są pomyślane pod naprawy w odróżnieniu od dzisiejszych jednorazówek ale wymagają pewnej konkretnej wiedzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 posprawdzam ciśnienie w cylindrach,tylko to do bani to ile?bo o serwisówce to mogr tylko pomarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Nie ma jednej standardowej wartości. Każdy silnik jest inny. Domyślnie wszystko ponad 10atm z różnicą do 2atm między cylindrami teoretycznie będzie dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-J8 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 zdjołem pokrywe zaworów i-na pierwszym cylindrze 2 ssące podparte,na drugim zawory mają lużne sprężyny i zawory niedomykają sie tak jakby gniazda wyjarane czy co,zawór se luzno lata,to pewno głowica do wyj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Możesz zdejmować głowicę i nieść do speców. Zawory podparte może dałoby się wyregulować ale te luźne pewnie wpadły. Dziwne, że silnik w ogóle pracował. Może trochę źle ustawiałeś wałki ale tak czy siak luźna sprężyna nie powinna występować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.