Skocz do zawartości

Yamaha DT i TDR - przebicie na uszczelkach głowic


Stigy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yamahy DT i TDR. Obie miały problemy z przegrzewaniem i wyrzucaniem płynu ze zbiorniczków. Robiłem planowanie cylindrów i głowic i nowe uszczelki. Jednemu - TDR puściło po 250 km a temu z DT po 80 km. No więc widzę że to ja gdzieś dupy dałem - chyba... No bo 2 te same naprawy i 2 zawalone... Nie wiem co mam robić bo wszystko już przejrzałem. Może uszczelki pod głowicą są złe, choć ja na takiej jeżdżę już sporo czasu (DT) i jest ok. Czy przy zwiększonym stopniu sprężania powinno się wrzucić inną uszczelkę ? np. bez gumy - samą blachę ? Bo squish w tej DT jest troszkę mniejszy niż normalnie - około 1,1 mm. Wodę do zbiorniczka zaczynało wyrzucać po dużym obciążeniu.

Czy winą tego może być zapchana chłodnica ?

Czy uszczelki mogą dostawać przebicia od nadmiernej temp. spowodowanej brudną chłodnicą lub niesprawnym termostatem ?

Czy po takim przegrzaniu powinienem robić ponowne planowanie głowicy ?

 

Z góry dzięki za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDR po zalaniu wodą ma piękną temperaturę. Aż do opróżnienia chłodnicy - więc tu wyrzucenie termostatu chyba nic nie zmieni, chyba że się mylę. W DT termostat był wymieniany na nowy z serwisu jakieś 600km temu więc nie może być uszkodzony. Czy miałbym tym testem wykluczyć coś jeszcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...