Skocz do zawartości

Kawasaki eliminator 250 problem z ustawieniem rozrzadu pomocy!!!


zielunn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie! Znowu mam problem z tym "padłem" !! Otóż wymienilem w nim dźwigienki zaworowe i wspolnie ze znajomym mechanikiem ustawialismy rozrzad wg jego teorii(wielkrotnie sprawdzonych) i nic z tego!! Facet naprawde zawsze robil kawał dobrej roboty i ustawial nie takie motorki bo i wieksze i bardziej skomplikowane. Silnik to dwu-cylindrowa jednostka o pojemnosci 250 chlodzona powietrzem majaca moc 33km. Tym razem jestesmy bezradni po ustawieniu rozrzadu prawidlowo powinien obracac sie wał bez problemu i wszystko gladko powinno isc a tu jest inaczej tzn wał strasznie ciezko sie obraca! jak zdejmiemy lancuszek rozrzadu wszystko jest okej wszesniej tez bylo! porpostu problem tkwi w zlym ustawieniu.Mechanik twierdzi ze kazdy motor ktory ustawial 2 cylindrowy był inny pod wzgledem pracy tzn tloki chodzily gora dół jeden w gore drugi w dol w tym samym czasie a w tym motorku on twierdzi ze 2 tłoki chodza jednoczenie do gory i w dol.Zawory ustawial sa napewno okej tylko jak ustawic ten rozrzad,podejrzewamy ze pomylilismy wałki ale czy to ma duze znaczenie?one chyba sa te same!? ja sie nie znam zbytnio dlatego pytam,i prosze bez złosliwych docinek jesli ktos cos wie i potrafi napewno skromnie odpowie a jak ktos chce sie wysmiac lub cos dogadac niech nie pisze wcale lepiej. Z gory dziekuje za odpowiedzi:))Pozdrawiam wszystkich.

Edytowane przez zielunn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zbędnych złośliwośći _

silnik motocyklowy rozbierany po raz pierwszy wymaga robienia fotek po każdym kroku

W celu poprawnego zmontowania używamy ZAWSZE serwisówki, napisałem zawsze ponieważ nikt nie jest Alfą i Omegą orez nie ma obowiązku pamiętać momentów dokręcania poszczególnych śrub.

Wracając do założonego tematu - wałki różnią się nie można ich bezkarnie zamieniać.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest silnik chłodzony cieczą. Tłoki pracują naprzemiennie co 180 stopni.

Wałki są oznaczone bezpośrednio na ich korpusie. IN jako Inlet - Dolot i EX jako Exhaust - Wydech. Koła zębate powinny mieć kolorowy lub biały znacznik i ów znacznik ma być na równo z płaszczyzną głowicy. Jeśli znacznika nie ma to są poziome kreski wyryte bezpośrednio na zębatkach, kreski też mają być na równo z płaszczyzną głowicy i wtedy krzywki jednego z cylindrów powinny być ustawione przeciwnie do siebie czyli wydech ma być skierowany do przodu motocykla a dolot do tyłu.

 

Po za tym podpisuję się pod powyższą opinią. Bez serwisówki z domu nie wychodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...