Digidy Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 (edytowane) Witam, mam problem, gdyż nie mogę sobie poradzić z wyjęciem sworznia - stosowałem sruby i nakretki tulejki itp zeby wykręcić ale nic to nie daje, problem jest taki ze silnik jest w ramie i czym jest dobrze to zrobić aby to wyjąć ? nie mam korby na wierzchu zeby pod prase dac... Edytowane 7 Lipca 2013 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 Witam, mam problem, gdyż nie mogę sobie poradzić z wyjęciem sworznia - stosowałem sruby i nakretki tulejki itp zeby wykręcić ale nic to nie daje, problem jest taki ze silnik jest w ramie i czym jest dobrze to zrobić aby to wyjąć ? nie mam korby na wierzchu zeby pod prase dac... zrób nam łaskę i napisz w jakim silniku ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 zrób nam łaskę i napisz w jakim silniku ? to jest suzuki burgman 400, 2005 rok, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 W tym modelu sworzeń jest dosyć luźno pasowany i po usunięciu zabezpieczeń sworzeń powinien wyjść pod naciskiem palca a jeżeli nie chce się wysunąć dorób sobie ściągacz, a wzór znajdziesz w necie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.