kriss20 Opublikowano 7 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2013 (edytowane) Witam, kupiłem kiedyś silnik od kawasaki gpx 600r żeby wsadzić go do quada. Silnik udało mi się odpalić jednak bez ssania się dusi i nie wchodzi na obroty. Na ssaniu jest trochę lepiej. Może jest to wina rozregulowanego gaźnika bo po czyszczeniu nie był synchronizowany ( nie wiem jak się za to zabrać ). Nie mam też filtra powietrza ani pokrywki air box-a i może tutaj też jest trochę winy bo po zatkaniu jednego wlotu powietrza w air boxie silnik lepiej reaguje na dodanie gazu. Ale wracając do tematu, przeglądałem książkę z wykazem części do gpx600 i widzę, że brakuje mi kilka części układu paliwowego. Paliwo do gaźników poprowadziłem bezpośrednio z kanisterka do gaźnika. W książce widzę że pomiędzy "kanisterkiem" a gaźnikiem są jeszcze jakieś inne urządzenia i zastanawiam się czy one mogą odpowiadać za pogorszenie pracy silnika i czy w ogóle są mi potrzebne ? brakujące elementy zaznaczyłem na czerwono ( baku też nie mam ) : Edytowane 7 Lipca 2013 przez kriss20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Jak Ty chcesz żeby to działało bez filtra powietrza? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss20 Opublikowano 8 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 To było odpalenie silnika żeby wiedzieć czy silnik działa. Dzisiaj właśnie jadę po filtr powietrza, muszę gdzieś dorwać jeszcze ten stelaż na filtr powietrza żeby się nie zapadał i pokrywkę air box-a bo tego też brakuje. Ciężko o części do gpx-a dlatego pytam się czy te brakujące elementy układu paliwowego są ważne a wręcz niezbędne do prawidłowej pracy silnika czy można je pominąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 (edytowane) Zaznaczone elementy to układ pochłaniacza par paliwa. Wiele motocykli na rynek amerykański, albo tylko na Kalifornie, miało coś takiego. Właściwie jest to zbędne. Edytowane 14 Lipca 2013 przez sorier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.