Skocz do zawartości

Yamaha Warrior odcinanie paliwa jazda na autostradzie na 3 sek


J/P
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Problem:

Przy jeździe autostradą - nudnej, jednostajnej, przy ok 3000 obr. odcięcie paliwa - na ok 3 sekundy, potem dostaje znowu, jakiś czas później znowu to samo. Potem przez godzine OK i znowu. Dzieje sie tak tylko na autostradzie, gdzie trzymam stałą prędkość i obroty. Niezależnie od tego, czy bak jest na full, czy na rezerwie, niezależnie też od tego, czy właśnie wystartowałem, czy jadę już długo i silnik jest gorący. Prawdopodobnie to problem z jakimś czujnikiem, ale właczenie komputera w trybie listingu błędów nic nie daje, bo diagnostyka nie wykazuje błędów.

Mam co prawda wyprute airboxy i założone filtry K&N na dolotach powietrza. Power Commander jest zmapowany pod wydechy Vance&Hines, więc tu nie powinno byc problemu...

Nie zdarzyło się nigdy nic poważnego oprócz przerywania pracy silnika na około 3 sekundy - odciecie paliwa (może zapłonu? choć mało prawdopodobne).

 

No i tylko autostrada - może klątwa? Przy jeździe po normalnej drodze, winklach czy długich łukach i prostych wszystko jest OK. Zrobiłem teraz 4000 do Albanii i z powrotem i żadnych problemów - oprócz autostradowych... To samo było w poprzednich latach...

Jakieś pomysły? Ja jestem w kropce.

 

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, tylko dlaczego zdarza się to WYŁĄCZNIE na autostradzie? Na fatalnych drogach, gdzie drgania sa nieporównywalnie wieksze nic się nie dzieje... Co jak co, ale albańska droga daje nieźle w kość ogonową, drgania, wybieranie dziur itp, autobahn - gładziutki asfalt, płynie sie jak w masełku... Sprawdzę. Dzięki.

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze dostaje za malo paliwa ? na autostradzie kiedy troszke odwiniesz brakuje paliwa i przerywa.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt, może przemapować Power Commandera? Choć na zwykłych drogach dawałem mu lepiej i było OK. Ale jak trzymanie stałych 3000 obr powoduje podawanie mniejszej ilości paliwa? Wtedy przy normalnej jeździe przy np 4000 - 5000 obr tez by się dławił?

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość nem tudom

Czy to na pewno odcinka zapłonu, a nie problem z odpowietrzeniem baku? Na autostradzie ubywa stosunkowo dużo paliwa na godzinę jazdy i może to stąd efekt czkawki.

Edytowane przez nem tudom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tez sprawdze. Niestety, zebym mogl jednoznacznie przetestowac problem, potrzebuje autostrady :) I tu zonk...

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...