blazej1234567891 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Witam. Zakupiłem niedawno KTM LC4 620 SC z 98 roku. Zauważyłem że gdy jeżdżę ( przyzwoicie bez katowania ) to temperatura oleju wynosi 100-105 stopni. Chłodnice są bardzo gorące nawet jak się przegoni moto. Wymieniłem olej i płyn chłodniczy i dalej tak się dzieje. Wie ktoś może co jest przyczyną tej całej sytuacji Wszystko inne chodzi wzorowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster128 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Sprawdź stan pompy wody. Może z jakichś powodów nie ma takiego wydatku jak powinna mieć.Pozatym pasowałoby wyregulowac gaźnik, ponieważ zbyt uboga mieszanka może powodować podobne problemy. Cytuj Remonty silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Mycie gaźników w przemysłowej Myjni Ultradźwiękowej. Serwisówki do Motocyklihttp://serwisowki.ubf.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 A w jakim stanie masz same chłodnice? Bo jak połowa żeberek jest pozaginana to też możesz mieć problemy z przegrzewaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 w aucie mam wskaznik temperatury oleju i tez mam ok 100 - 105 stopni,,,, mimo ze ciecz ma ok 90 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.