spoko-luzik Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Witam, Po wystawieniu Duke z garażu i opaleniu, zapaliła się kontrolka odpowiedzialna za sygnalizowane poziomu bądź niskiego ciśnienia oleju, ( nie świeciła mocno, nieco mrugała) Po chwili zgasła. Zrobiłem z 200km tamtego dnia i tuż przed domem kontrolka na niskich obrotach ( bieg 1 i 2) ponownie delikatnie zaczęła sygnalizować problem. Aktualnie po odpaleniu zapala się kontrolka i nie gaśnie, pali się już pełnym światłem, nie miga. Dodam iż oleju jest raczej wystarczająco, góry poziom. Jakieś pomysły ? Czy przyczyną może być zbyt wysoki poziom oleju ? (Pozdrawiam i proszę o rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Gaśnie po dodaniu gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoko-luzik Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 (edytowane) Nic poza kontrolką która sygnalizuje problem się nie dzieje. Edytowane 15 Czerwca 2013 przez spoko-luzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 mimo wszystko spróbuj dolać nieco oliwy - dość częsty problem min w yamahach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoko-luzik Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Być może źle sprawdzam poziom, według instrukcji silnik powinien być ciepły, motocykl powinien stać w pionie. Mam w Duke wężyk na którym jest wyraźnie zaznaczone nim i maks. Tym staram się sugerować, chwytania motor za kierownicę i trzymam w pionie, oleju spływa i jest w normie. Sprawdzanie na nożce chyba niema sensu. Przewody i kontrolę sprawdziłem, czujnik także-wszystko sprawne. Więc najprawdopodobniej problem siedzi gdzieś głębiej. Niedługo sprawdzę ciśnienie oleju w silniku, czekam na manometr. Mam wrażenie że silnik chodzi głośniej, wydaje bardziej metaliczny dźwięk. Jakieś pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 (edytowane) Smok zapchany, pompa się kończy, zapchane kanały olejowe?, panewki mówią papa . Edytowane 15 Czerwca 2013 przez Alkad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoko-luzik Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 W jaki sposób można jednoznacznie stwierdzić czego to wina, można coś wykluczyć ? Pompę mogę sprawdzić w prosty sposób, ( moto ma przebieg 17tyś.) wiec chyba dziwne dolegliwości , Japońskie motocykle dopiero się budzą przy takim przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 moze czujnik padl ? kolezanka miala to samo w XJ 600 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoko-luzik Opublikowano 15 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2013 Czujnik już wyeliminowałem, działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Zdecydowanie rozpocząłbym od odwiedzenia serwisu - jak widać sam nie jesteś w stanie poradzić sobie w pełni z diagnozą. Obawiam się, że przez forum także nie zdiagnozujesz motocykla. Krótko mówiąc jak bardzo boli przez dłuższy czas idziesz do lekarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Tym bardziej, że motocykl zaczyna głośno chodzić, chociaż możliwe jest że sobie to wmawiasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoko-luzik Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 Sprawdzę jeszcze ciśnienie układu i pompę oleju, jeśli nadal problemu nie zdołam zidentyfikować to odstawie moto do rzeźników pod klucz. Chociaż nie ukrywam że to ostateczność , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.