Mlekozerca Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Tylko problem jest w tym że serwis profesjonalny, rzetelni specjaliści to ustawiali i się tak jednak dzieje. Reakcja na gaz w tym motocyklu od samego początku nie zbliża się nawet do prawidłowej - po rozgrzaniu, jednak kiedy silnik zimny to chodzi jak marzenie. Nie mam siły do tego jużNajpierw pobawię się tą mieszanką i zobaczę co wyjdzie z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 8 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 Zawory regulowane? Tyle osób się podpięło pod temat, że nie wiem kogo pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Serwis serwisem, spróbuj sam. Nie każdy serwis robi dobrze. I ludzie Ci mówią sprawdź zawory, wyciąg gaźnik wyczyść dokładnie, poskładaj ustaw wg serwisówki położenie pływaka, mieszankę paliwowo-powietrzną i wtedy przynajmniej będziesz wiedział co wyeliminować jakby dalej się tak działo. A jak ci się nie chce to tu masz namiary na poradę. https://www.youtube.com/watch?v=jSmkVOtVYVQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlekozerca Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Przypomniałem sobie że po serwisie miły Pan powiedział że przydałby się nowy tłok i pierścienie gdyż olej sobie ciągnie. Na elektrodzie ktoś pisał z takim samem problemem co ja - problem się rozwiązał gdy wsadził nowy tłok i pierścienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 zmierz kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litwin91 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 WItam, wyregulowałem dzisiaj zawory wg serwisówki gn125 wlotowy 0.08 i wylotowy 0.13. Chyba to nic nie dało moto dalej jest mułem kompresja trochę urosła do marnych 6,5bara na ciepłym wydaje mi się ze już tak nie śmierdzą spaliny olejem ale chyba czeka mnie wymiana tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Mnie robił szlif p. Woryna z Katowic. Nie kosztowało jakoś bardzo dużo, a skończył się problem zżerania oleju. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlekozerca Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Jutro podjadę do jakiegoś warsztatu zmierzyć kompresję, bo sam nie posiadam manometru. Koniecznie trzeba wymieniać tłok jeżeli ciągnie olej, czy może pierścienie i szlif by wystarczyło ? Jestem zielony w tych sprawach niestety, choć chcę kupić sobie jakiegoś komarka żeby ogarnąć jak się w tym grzebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 no jak chcesz robić szlif to i tłok musi być nad wymiarowy. A same zmienianie pierscieni to rozwiązanie na tydzień lub w ogóle. Tutaj masz tłoki w cenie 123 zł+przesyłka, dolicz szlif wyjdzie jakieś 200 zł plus uszczelka pod cylinder i głowicę i masz znów nową górę. http://sklep.motor-land.com.pl/k-1104-dr125-se--94-00r-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlekozerca Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 No to za 250 zł będzie nowa góra z montażem, sam się za to nie zabiorę. Nigdy nie miałem styczności z wnętrznościami silnia spalinowego więc lepiej się za to nie zabieram, kuzyn ma swoje sprzęty więc ma ogarnięcie w tym temacie to podejmie się pewnie wymianie tłoka. Sory za off topic, ale mam pytanko, czy jak ściągnę wahacz który mi pordzewiał ( chcę wypiaskować i pomalować) to tuleje i łożyska koniecznie muszę wymieniać ? Zakładam że nigdy nie były wymieniane, mało znam historię tego motocykla. Ogólnie to moto jest dojechane zewnętrznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 przez piaskowanie i malowanie proszkowe i tak sie zniszcza, bo ciezko to tak zabezpieczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litwin91 Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 (edytowane) a możecie powiecie coś o osiągach tych dr125 bo moja do 60 jakoś idzie , 70 juz ciężko ale ledwo udało mi się wydusić z tego 80km/h na seryjnym przełożeniu. Edytowane 19 Czerwca 2013 przez litwin91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubel1443 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 moja z blokadą szła 90 normalnie- szybko jak na 125. Bez blokady 120 km/h. Pewnie masz słabą kompresję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litwin91 Opublikowano 17 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 odkopuje temat panowie postanowiłem sam się zabrać za remont już mam wszystko rozebrane tylko teraz nie wiem co jak ocenić zeby tez nie dać się wyrolować u gościa co robi szlify itp.Tłok cylinder idealna gładź wiadomo wiadac pod swiatło kreseczki ale nie idzie ich wyczuć pod palcami ani paznokciami pierścienie też ładnie wyglądają.Jeden zawór nie trzyma nalałem ropy na noc to zeszła przez zawór wydechowy który jest raczej do czyszczenia. Dziwi mnie czemu moto trochę kopciło guma na uszczelniaczach jest miękka ale ładna macie jakieś podpowiedzi? Czy w ciemno wymieniać tłok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmielu89 Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 (edytowane) Witam, przyłączam się do tematu też mam problem ze swoją dr i stawiam na gaźnik tylko nie za bardzo wiem jak go wyregulować może ktoś posiada takową wiedzę? Ten czujnik elektryczny przy przepustnicy jakie ma zadanie i jak to działa? odkopuje temat panowie postanowiłem sam się zabrać za remont już mam wszystko rozebrane tylko teraz nie wiem co jak ocenić zeby tez nie dać się wyrolować u gościa co robi szlify itp.Tłok cylinder idealna gładź wiadomo wiadac pod swiatło kreseczki ale nie idzie ich wyczuć pod palcami ani paznokciami pierścienie też ładnie wyglądają.Jeden zawór nie trzyma nalałem ropy na noc to zeszła przez zawór wydechowy który jest raczej do czyszczenia. Dziwi mnie czemu moto trochę kopciło guma na uszczelniaczach jest miękka ale ładna macie jakieś podpowiedzi? Czy w ciemno wymieniać tłok? Tłok i cylinder mogą wyglądać idealnie ale czy tłok nie jest za luźny w cylindrze? Edytowane 19 Lipca 2013 przez cmielu89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.