Skocz do zawartości

Suzuki Dr 125 Brak mocy


litwin91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko problem jest w tym że serwis profesjonalny, rzetelni specjaliści to ustawiali i się tak jednak dzieje. Reakcja na gaz w tym motocyklu od samego początku nie zbliża się nawet do prawidłowej - po rozgrzaniu, jednak kiedy silnik zimny to chodzi jak marzenie. Nie mam siły do tego już



Najpierw pobawię się tą mieszanką i zobaczę co wyjdzie z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis serwisem, spróbuj sam. Nie każdy serwis robi dobrze. I ludzie Ci mówią sprawdź zawory, wyciąg gaźnik wyczyść dokładnie, poskładaj ustaw wg serwisówki położenie pływaka, mieszankę paliwowo-powietrzną i wtedy przynajmniej będziesz wiedział co wyeliminować jakby dalej się tak działo. A jak ci się nie chce to tu masz namiary na poradę. https://www.youtube.com/watch?v=jSmkVOtVYVQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniałem sobie że po serwisie miły Pan powiedział że przydałby się nowy tłok i pierścienie gdyż olej sobie ciągnie. Na elektrodzie ktoś pisał z takim samem problemem co ja - problem się rozwiązał gdy wsadził nowy tłok i pierścienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam, wyregulowałem dzisiaj zawory wg serwisówki gn125 wlotowy 0.08 i wylotowy 0.13. Chyba to nic nie dało moto dalej jest mułem kompresja trochę urosła do marnych 6,5bara na ciepłym wydaje mi się ze już tak nie śmierdzą spaliny olejem ale chyba czeka mnie wymiana tłoka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro podjadę do jakiegoś warsztatu zmierzyć kompresję, bo sam nie posiadam manometru. Koniecznie trzeba wymieniać tłok jeżeli ciągnie olej, czy może pierścienie i szlif by wystarczyło ? Jestem zielony w tych sprawach niestety, choć chcę kupić sobie jakiegoś komarka żeby ogarnąć jak się w tym grzebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak chcesz robić szlif to i tłok musi być nad wymiarowy. A same zmienianie pierscieni to rozwiązanie na tydzień lub w ogóle. Tutaj masz tłoki w cenie 123 zł+przesyłka, dolicz szlif wyjdzie jakieś 200 zł plus uszczelka pod cylinder i głowicę i masz znów nową górę. http://sklep.motor-land.com.pl/k-1104-dr125-se--94-00r-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to za 250 zł będzie nowa góra z montażem, sam się za to nie zabiorę. Nigdy nie miałem styczności z wnętrznościami silnia spalinowego więc lepiej się za to nie zabieram, kuzyn ma swoje sprzęty więc ma ogarnięcie w tym temacie to podejmie się pewnie wymianie tłoka. Sory za off topic, ale mam pytanko, czy jak ściągnę wahacz który mi pordzewiał ( chcę wypiaskować i pomalować) to tuleje i łożyska koniecznie muszę wymieniać ? Zakładam że nigdy nie były wymieniane, mało znam historię tego motocykla. Ogólnie to moto jest dojechane zewnętrznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

odkopuje temat panowie postanowiłem sam się zabrać za remont już mam wszystko rozebrane tylko teraz nie wiem co jak ocenić zeby tez nie dać się wyrolować u gościa co robi szlify itp.

Tłok cylinder idealna gładź wiadomo wiadac pod swiatło kreseczki ale nie idzie ich wyczuć pod palcami ani paznokciami pierścienie też ładnie wyglądają.

Jeden zawór nie trzyma nalałem ropy na noc to zeszła przez zawór wydechowy który jest raczej do czyszczenia. Dziwi mnie czemu moto trochę kopciło guma na uszczelniaczach jest miękka ale ładna macie jakieś podpowiedzi? Czy w ciemno wymieniać tłok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przyłączam się do tematu też mam problem ze swoją dr i stawiam na gaźnik tylko nie za bardzo wiem jak go wyregulować może ktoś posiada takową wiedzę?

 

Ten czujnik elektryczny przy przepustnicy jakie ma zadanie i jak to działa?


 



odkopuje temat panowie postanowiłem sam się zabrać za remont już mam wszystko rozebrane tylko teraz nie wiem co jak ocenić zeby tez nie dać się wyrolować u gościa co robi szlify itp.

Tłok cylinder idealna gładź wiadomo wiadac pod swiatło kreseczki ale nie idzie ich wyczuć pod palcami ani paznokciami pierścienie też ładnie wyglądają.

Jeden zawór nie trzyma nalałem ropy na noc to zeszła przez zawór wydechowy który jest raczej do czyszczenia. Dziwi mnie czemu moto trochę kopciło guma na uszczelniaczach jest miękka ale ładna macie jakieś podpowiedzi? Czy w ciemno wymieniać tłok?

 

Tłok i cylinder mogą wyglądać idealnie ale czy tłok nie jest za luźny w cylindrze?

Edytowane przez cmielu89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...