Michael123 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 (edytowane) Witam mam taki problem otóż moja wsk jedzie tylko 65km/h. Na 1 jest bardzo mocna na 2 też a na trójce pojedzie tylko 65-70 km/h przy piłowaniu. Czym to może być spowodowane? Edytowane 4 Czerwca 2013 przez Michael123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Błędem prędkościomerza, niewłaściwą regulacją gaźnika, niewłaściwym ciśnieniem opon, wiatrem z przeciwka - wybierz sobie.Napisz coś więcej, bo jasnowidzenie nie jest aż tak powszechne na tym forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Może nie ma błędu licznika. Realne prędkość 70 km/h to całkiem dobrze. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Może zębatki masz na przyśpieszenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael123 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Rozpoławiałem silnik bo mi olej ze skrzyni brało i złożyłem na tych samych częściach tylko zmieniłem łożyska na wale simmeringi i tarcze sprzęgła, a wcześniej 80/90 km/h jechała spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 (edytowane) No to źle złożyłeś albo spaprałeś regulacje sprzęgła, gaźnika. Jakie obroty silnika osiąga przy teraźniejszej prędkości maksymalnej ? Na słuch oczywiście mniejsze czy takie same ? 80/90km/h spokojnie nie pojedzie. Raz w życiu udało mi się na gaże z minska rozbujać tą betoniarkę do 90 z niemal pionowej górki. Potem już nigdy tego nie chciała powtórzyć. Edytowane 5 Czerwca 2013 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael123 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dobrze złożyłem co się tam da źle złożyć? Jak wrzucam 3 to przy 60km/h obroty są na prawie na maksa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Sprawdź w takim razie, czy Ci się sprzęgło nie ślizga. Jaki olej tam zalałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 (edytowane) Dobrze złożyłem co się tam da źle złożyć? Jak wrzucam 3 to przy 60km/h obroty są na prawie na maksa A no widzisz da się, Tak jak kolega wyżej napisał sprawdź sprzęgło. Edytowane 6 Czerwca 2013 przez Żurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael123 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 oka jaki ma być olej w skrzyni biegów chodzi mi o nazwę i te numery na nim,ja wlałem olej przekładniowy maxol gl 4 80w 90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Lux 10. Oleje typowo przekładniowe (a taki zalałeś) mają rozmaite dodatki obniżające tarcie, ale w motocyklowej skrzynce niekoniecznie jest to korzystne - tu sprzęgło pracuje przecież zanurzone w oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Do WSK-i najlepiej nalać Hipolu. Na każdym Orlenie go dostaniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Akurat Hipol to też zły pomysł, sprawdzałem w mińsku i ślizgało się przy dużym otwarciu przepustnicy. Olej motocyklowy silnikowy albo typowo do skrzyń motul transoil i jeszcze Elf coś tam miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ech jak nie chcesz wydawać fortuny to jest mineralny olej ELF do silników motocyklowych(tam ze 2 dyszki chyba). Ale podejrzewam że skoro ślizgało sie na lux to inny olej może nie dać różnicy. Na razie olej zostaw na koniec.Ja do WSK lałem wszystko i na wszystkim zawsze działało tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 7 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2013 Ech jak nie chcesz wydawać fortuny to jest mineralny olej ELF do silników motocyklowych(tam ze 2 dyszki chyba). Ale podejrzewam że skoro ślizgało sie na lux to inny olej może nie dać różnicy. Na razie olej zostaw na koniec.Ja do WSK lałem wszystko i na wszystkim zawsze działało tak samo.A gdzie ktoś pisał, że się na Luksie ślizga? A gdzie ktoś pisał, że się na Luksie ślizga?Kurczę, właśnie zauważyłem wątek autora tematu, mówiący o tym, co zrobić ze ślizgającym się sprzęgłemhttp://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/161633-problem-ze-sprzeglem-wsk125/...a w następnym gość zastanawia się, czy mu się przypadkiem sprzęgło nie ślizga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.