ventura Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Temat rozrządu zakończony ale prawdę mówiąc liczyłem na coś więcej ze strony gsxr 1000 niż tak wycechowane koła. Nie jest to ideałem dokładności. Moto odpala,chodzi równo ale kręci tylko do 7000 obr a później zero reakcji na gaz. Dziś wyciągnąłem map sensor ten spod filtra powietrza i czujnik ciśnienia atmosferycznego. I okazuje się że są identyczne z takim samym oznaczeniem. Tak ma być?15620 - 35F00100798- 56305VDensoNext pytanie. Może być zblokowany moduł zapłonowy? I czy impulsator na wale może tak krzaczyć przy wyższych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) Temat gixera ogarnięty. Tak dla przyszłych pokoleń: Moto miało pozapychane wtryski i pompę paliwa. Pomogła profesjonalna diagnostyka i czyszczenie wtrysków w ultradźwiękach w jednym z iławskich warsztatów który mogę polecić z czystym sumieniem bo robota wykonana szybko, konkretnie i w dobrej cenie. Tak że jeżeli ktoś chce mieć zrobiony sprzęt dla siebie bez nabijania w butelkę i zdzierania z ludzi to polecam https://www.facebook.com/#!/fast2fix ,jest tam moja torpeda na zdjęciach - Fast2Fix Iława. Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 To warsztat Lidkusa :lalag: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.