Skocz do zawartości

SUZUKI GSXR 1000 K1


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Temat rozrządu zakończony ale prawdę mówiąc liczyłem na coś więcej ze strony gsxr 1000 niż tak wycechowane koła. Nie jest to ideałem dokładności. Moto odpala,chodzi równo ale kręci tylko do 7000 obr a później zero reakcji na gaz. Dziś wyciągnąłem map sensor ten spod filtra powietrza i czujnik ciśnienia atmosferycznego. I okazuje się że są identyczne z takim samym oznaczeniem. Tak ma być?

15620 - 35F00

100798- 5630

5V

Denso

Next pytanie. Może być zblokowany moduł zapłonowy?

I czy impulsator na wale może tak krzaczyć przy wyższych obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Temat gixera ogarnięty. Tak dla przyszłych pokoleń: Moto miało pozapychane wtryski i pompę paliwa. Pomogła profesjonalna diagnostyka i czyszczenie wtrysków w ultradźwiękach w jednym z iławskich warsztatów który mogę polecić z czystym sumieniem bo robota wykonana szybko, konkretnie i w dobrej cenie. Tak że jeżeli ktoś chce mieć zrobiony sprzęt dla siebie bez nabijania w butelkę i zdzierania z ludzi to polecam https://www.facebook.com/#!/fast2fix ,jest tam moja torpeda na zdjęciach - Fast2Fix Iława.

Edytowane przez ventura
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...