Skocz do zawartości

Oporna pokrywa sprzegla - VFR 800 FI z 98


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Przymierzałem sie do zmiany tarcz ciernych sprzegla w VFR 800 FI z 98 , prawdopodobnie siedza tam jeszcze oryginaly, przelot 120 tys , sprzeglo nie slizga sie ale lapie na samym koncu . Robota z pozoru prosta , ale poodkrecalem wszystko co sie da, a pokrywa ani drgnie , sila perswazji gumowym mlotkiem i nic,... nie robi to na niej zadnego wrazenia . Lapalem za te wypusty do chwytania , nawet drewnianym kolkiem podwazalem za nie... zupelnie nic, jak przyspawana - no i wkoncu poddalem sie...Moze ktos ma pomysl jak ja zdjac ? widzialem ze w jednym miejscu, powinno byc dojscie z drugiej strony motocykla , tzn dlugi drewniany kolek i pukac lekko w te wypusty od drugiej strony...ale nie wiem czy cos sie nie uszkodzi, dlatego wole zapytac.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, po takim przebiegu miała prawo dobrze złapać. Podlej WD po krawędzi i opukaj.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nic sila - wez wiekszy mlotek :) - jak przysla mi uszczelke pokrywy, bo stara widac ze nie zejdzie calo, to bede jeszcze raz kombinowal z pokrywa .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udalo mi sie wkoncu zdjac pokrywe , to uszczelka tak mocno trzymala , rozdarla na 2 czesci wzdluznie, przyklejajac do silnika i pokrywy , dobre 2 godziny skrobalem aby to usunac. Czym nasmarowac uszczelke, aby tak nie przywierala ? olejem czy smarem ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy nowe sprzeglo trzeba jakos docierac ? deliaktnie uzywac ? albo omijac przez 400 km korki aby nie przegrzac i pozwolic sie ulozyc ? czy to nie ma znaczenia ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod tm wzgleno jest ok , z malym ale....

 

w gore biegu ida ok bez uwag , w dol czuc wiekszy opor i generalnie jest glosniej . Regulacja klamki na min skoku powoduje ze nie wysprzegli mi do konca ( czuc na postoju, ze ciezko luz znalesc , albo 2 bieg albo 1) , na max skoku jest ok, poza glosnym zrzucaniem biegu w dol , ale kosz sprzegla ma doc mocne rowki - sadze ze to od tego.

 

Pod tym wzgledem lubie KTM-a , tu sprzegla uzywa sie tylko do ruszania :) , a dalej to juz mu bez roznicy .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...