Nitomen Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 witam Przymierzałem sie do zmiany tarcz ciernych sprzegla w VFR 800 FI z 98 , prawdopodobnie siedza tam jeszcze oryginaly, przelot 120 tys , sprzeglo nie slizga sie ale lapie na samym koncu . Robota z pozoru prosta , ale poodkrecalem wszystko co sie da, a pokrywa ani drgnie , sila perswazji gumowym mlotkiem i nic,... nie robi to na niej zadnego wrazenia . Lapalem za te wypusty do chwytania , nawet drewnianym kolkiem podwazalem za nie... zupelnie nic, jak przyspawana - no i wkoncu poddalem sie...Moze ktos ma pomysl jak ja zdjac ? widzialem ze w jednym miejscu, powinno byc dojscie z drugiej strony motocykla , tzn dlugi drewniany kolek i pukac lekko w te wypusty od drugiej strony...ale nie wiem czy cos sie nie uszkodzi, dlatego wole zapytac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Pewnie tulejki ustalające pordzewiały i trzymają. Trzeba trochę więcej siły i pójdzie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Heh, po takim przebiegu miała prawo dobrze złapać. Podlej WD po krawędzi i opukaj. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 czyli nic sila - wez wiekszy mlotek :) - jak przysla mi uszczelke pokrywy, bo stara widac ze nie zejdzie calo, to bede jeszcze raz kombinowal z pokrywa . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Udalo mi sie wkoncu zdjac pokrywe , to uszczelka tak mocno trzymala , rozdarla na 2 czesci wzdluznie, przyklejajac do silnika i pokrywy , dobre 2 godziny skrobalem aby to usunac. Czym nasmarowac uszczelke, aby tak nie przywierala ? olejem czy smarem ? Edytowane 22 Maja 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 dzieki temu, ze przywarla tak dobrze uszczelnia a Ty pytasz jak zrobic zeby bylo gorzej... chcesz co 2 miesiace to rozkrecac? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 czy nowe sprzeglo trzeba jakos docierac ? deliaktnie uzywac ? albo omijac przez 400 km korki aby nie przegrzac i pozwolic sie ulozyc ? czy to nie ma znaczenia ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 nie ma znaczenia Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Jak wymoczyłeś w oleju to będzie dobrze. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 (edytowane) Pod tm wzgleno jest ok , z malym ale.... w gore biegu ida ok bez uwag , w dol czuc wiekszy opor i generalnie jest glosniej . Regulacja klamki na min skoku powoduje ze nie wysprzegli mi do konca ( czuc na postoju, ze ciezko luz znalesc , albo 2 bieg albo 1) , na max skoku jest ok, poza glosnym zrzucaniem biegu w dol , ale kosz sprzegla ma doc mocne rowki - sadze ze to od tego. Pod tym wzgledem lubie KTM-a , tu sprzegla uzywa sie tylko do ruszania :) , a dalej to juz mu bez roznicy . Edytowane 29 Maja 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.