_bollo_ Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 http://otomoto.pl/triumph-tiger-tiger-1050-M3592840.html Interesuję się powyższą sztuką - jest niedaleko Wrocławia i jadę ją obejrzeć. Z rozmowy telefonicznej dowiedziałem się, że motocykl sprowadzony pod koniec 2012 z UK z klasą D (jest dowód itp.) - pełna dokumentacja zdjęciowa - po ślizgu na lewa stronę (wymieniony set, klamka, lakierowane oba boczki + czacha + wymieniony reflektor na EU). Przebieg chyba realny - 63k km, tarcze ponad próg minimalnej grubości. Do wymiany łańcuch. Opony komplet, podobno do jazdy (w co jestem w stanie uwierzyć po fotkach). Wg sprzedawcy zaczyna być słychać napinacz - cokolwiek to oznacza (przebieg taki akurat na wymianę rozrządu). Nigdy nie rejestrowałem moto bezpośrednio z UK - tutaj sprzedawca podpisuje ze mną umowę, ale twierdzi że na angielskiej tez będzie widniało moje nazwisko - czy to normalna praktyka? Motocykl już po polskim przeglądzie, ma wykupione ubezpieczenie. Sprzedawca twierdzi, że to import prywatny. Cena atrakcyjna z powodu konieczności wpakowania 2k w moto (uszczelniacze, płyny, napęd, rozrząd). Co o nim myślicie? Chcę się przesiąść z gsx650f - początkowo myślałem o sprincie, ale tiger też wydaje mi się atrakcyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Źle spasowane owiewki , krzywo . Więcej nic nie zauważam .W tamtym roku jak szukałem dla siebie Tigera to chyba już na początku roku był wystawiany ale w Anglii .Przebieg jeśli oryginał to nic wielkiego dla Triumpha .W " motocyklu " rozbierali tigera po 35 tyś /km i w silniku minimalne zużycie . Ważne żebyś miał tak blisko 180 wzrostu a najlepiej ponad siodło jest wysoko i nie ma regulacji. Jeśli uznasz że jest ok to będziesz zadowolony :crossy: Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 A ten hałasujący napinacz - rzeczywiście może byc to prawda, czy trzeba być podejrzliwym? Nie pamiętasz może, z jaką ceną ta szuka była wystawiana - bo ten jest w dość atrakcyjnej cenie. A jak kwestia papierów - bać się podwójnej umowy? Dzięki za zainteresowanie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Nie mam pojęcia jak może w tym moto hałasować napinacz , może przy tym przebiegu ? Wystawiony był za 17 tys .i też przez chwilę kombinowałem , że może by tak ze 3 włożyć i była by lala .Jeśli chodzi o umowę to nie pomogę , nie rozumiem po co dwie ? Jeśli to import prywatny to chyba jeszcze będzie vat do zapłacenia .Najlepiej podejść do US i do wydziału komunikacji i zapytać . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) Ok, na mycarchek wyszło, że jednak motocykl jest z kat. C, więc dowód musiał odebrać jeszcze właściciel w GB. Wieczorem mam mieć zdjęcia motocykla, ale trochę mnie to zraziło. do całości. Jak to jest u brytoli - kat. C to tak jakby nasz szkoda całkowita, czy jednak wlepiają ją już wtedy, gdy np. podejrzenie uszkodzenia układu nośnego? Edytowane 13 Maja 2013 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Nie podpisuj umowy na siebie. W razie czego nie dojdziesz żadnych praw od pośrednika. Bo jeśli dobrze rozumiem jako kupujący na umowie z UK masz istnieć tylko Ty tak? Podwójna umowa brzmi trochę dziwnie. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) Tak to zrozumiałem - nie bardzo wiem o co chodzi, tzn jutro jadę obejrzeć motocykl, więc pewnie będę miał temat naświetlony. A pytanie jeszcze jedno - czy mycarchek wyświetlają się wszystkie zmiany statusu kategorii - tzn jeśli np. dany motocykl był 2x uszkodzony, to będą 2 daty? W tym momencie to wygląda tak: Make & Model Triumph Tiger 1050VIN Check You have not performed a VIN check yet.Engine Size 1050ccEngine Number 290508First Registered 28 Sep 2006Year Manufactured 2006Former Keepers 3Last Keeper Change The last recorded change of keeper occurred on 14 Aug 2012Body MotorcycleColour WhiteFuel PetrolPurchase Receipt To enable your guarantee please download and complete the purchase receipt: Download PDFMost computers will open PDF documents automatically, but you may need to download Adobe Reader.Vehicle ChecksColour changes We have no record of this registration being subject to a colour change.Plate Transfer We have no record of this registration being involved in a plate transfer.Scrapped We have no record of this registration being scrapped.Exported We have no record of this registration being exported.Imported We have no record of this registration being imported.Stolen We have no record of this registration being stolen.Destroyed We have no record of this registration being destroyed.Insurance Write-off This registration was recorded as a Category C write-off on 21 Jun 2012.Vehicle I.D. Check We have no record of this registration being subject to a Vehicle Identity Check. Edytowane 13 Maja 2013 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Nie wiem, ale jak mi coś śmierdzi to odpuszczam.Patrzyłeś tu na FM czy ktoś nie sprzedaje jakiegoś Tigera albo Sprinta ST? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) Zakładając wpakowanie w to moto 2 kzł , a być może nawet więcej , uwzgledniając przy tym jego przebieg , rocznik i przeszłość oraz nie do końca jasną sytuację prawną jego cena wcale nie jest taka atrakcyjna.Można trafić nowszy egzemplarz z mniejszym przebiegiem i zarejestrowany w Polsce za 18-19 kzł.Faktem jest , że rejestrując moto z Anglii należy wpisać w ostatnią stronę v5 dane osoby rejestrującej moto i odesłać ją na wyspy-inaczej można mieć problemy - stąd pewnie pomysł aby w umowie były dane nabywcy.Pytanie tylko dlaczego sprzedający przez tak długi okres nie załatwił formalności.Biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności ja bym odpuścił.. Edytowane 13 Maja 2013 przez Klas500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Ja szukałem ponad rok mojego tygrysa i kupiłem od policjanta z drogówki :biggrin: nr vin nie sprawdzałem bo on w tym siedział . Poczekaj trafi się inny .Ten jest jakiś kombinowany. Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Moto po imporcie: https://picasaweb.google.com/michalkosecki/13Maja2013?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPzI492JwJnyjgE&feat=directlink Tylko pytanie na ile moto z allegro nie będzie wymagało wkładu - wiecie jak to jest ;) Jestem w stanie uwierzyć, że przy wymianie zbiornika i plastików + dekiel była na tym moto szkoda całkowita, ze zdjęć nie wynika, że motocykl przyjechał w agonalnym stanie. Palić mi się nie pali - podjadę chyba zobaczyć go na żywo - raptem 60km w jedną stronę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Wg mnie Klas500 ma rację. Znajdziesz coś innego w co nie będziesz musiał inwestować na wejściu 2-3 tys. PLN.Trochę cierpliwości.Bierzesz pod uwagę inne sprzęty niż Tiger 1050 i wspomniany przez Ciebie wcześniej ST1050? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) Myślałem o dl1000 z 2005-2008 i swapie przedniego koła z sv, bo oryginał na 19calach jest paskudny - mod na 17cali podobno poprawia prowadzenie. Z tym że tigerem można sobie po torze pojeździć, a dl już nie bardzo - chociaż po zmianie na 17cali - kto wie. Na tor niby latam ze 2x w roku - ale jednak... Edytowane 14 Maja 2013 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Czyli rozumiem, że Sprint ST też już nie wchodzi w grę a myślisz teraz tylko o turystycznych enduro? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 (edytowane) Nie -ST1050 cały czas jest brany pod uwagę :) Najchętniej szukałbym k1200s - ale obecnie finansowo nie wydolę, a ponadto boję się jego serwisu ;) . Widziałem na forum tylko jedną sztukę st1050 (która jakoś do mnie nie przemawia), w Wawie jest druga warta uwagi - ale nauczony doświadczeniem na razie rozglądam się max 70-80km od Wrocka. Ogólnie szukam dużego motocykla, bo mam 193cm wzrostu - ale ciśnienia tez nie mam, bo mój gsx650 jeździ i ma się świetnie ;) P.S. Ogólnie problem jest z moto uniwersalnym - często jeździmy z Żoną - ciężko połączyć motocykl kupiony dla fanu z moto turystycznym - stąd pomysł na funbike'a. Edytowane 14 Maja 2013 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.