norbi_ Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 No więc panowie teraz ja mam problem który już mnie powoli zaczyna denerwować. Mówie o simsonie S51 6V. Włączam zapłon, odkręcam kranik, odchylam starter i wrrrr on odpala kilka sekund chodzi i gasnie i za h... nie moge go ze startera odburzyć. Więc pcham i pcham i zauwazyłem ze musze sie pożądnie rozpędził bez dodawania gazu i dopiero wtedy dodam i odpala. elektryk mi cos mówił że cewka tam w iskrowniku jest do wymiany i cos w niej lutował. Czy może być to. Mi to wygląda tak, odpalam, chodzi kilka sekund i przestaje dawac iskre czy jakos tak i sie zalewa. Późneij musze go przebiedz bez dodawania gazu by się przepalił i wtedy dodam gazu i gra. Zauwazyłem ze jak go odpale i będe trzymał na wysokich obrotach i nasłuchiwał kiedy sie wyłączy i jak zacznie gasnąć to gaz do oporu i czasami się uda że dalej chodzi a później już wsyztsko w porządku. jest jeszcze taki problemże go odstawiam na jałowym i sobie stuka az w pewnym momencie nir równo chodzi i gasnie ale podchodze i stuka. I jeszcze chciałem powiedziec ze problem z tym gaśnięciem po odpaleniu jest wtedy gdy pojeżdże odstawie i nei jest ani zimny ani odrazu odpalony czyli ciepły np. 2 minutki postoju i juz jest cięzko. Ranne odpalanie na ssaniu po zassaniu nie sprawia problemu. prosze o pomoc bo już nie moge tak jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 Ja mam podobnie ale gdy zapomne kranika zakrecic =] I jak postoi sobie troche z odkreconym, to potem musze sie sporo napracowac by ponownie odpalil =] Choc u ciebie to chyba jednak troszke za krotkto te 2 minuty by to bylo to :banghead: Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi_ Opublikowano 10 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 Ja mam podobnie ale gdy zapomne kranika zakrecic =] I jak postoi sobie troche z odkreconym' date=' to potem musze sie sporo napracowac by ponownie odpalil ='] Choc u ciebie to chyba jednak troszke za krotkto te 2 minuty by to bylo to :banghead: PzdrAle 2 minuty stoi z zamkniętym kranikiem i zawsze odpala, ale.... własnie jest ae bo potem odrazu gasnie i całą długość bloku trzeba pchac i odpala zawsze mniej więcej w tym samym miejscu :lol: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi_ Opublikowano 19 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2004 Chłopaki pomóżcie :!: Do mojego problemu doszły następne, teraz jest strasznie już w ogóle. Nie chce burzyć, tzn bo dluższym bieganiu odpali ale naprawde trzeba się szybko przebiedz a jak jush odpali to w ogóle odrazu chce gasnąc i przerywa. jade sobie na 2 a on non stop szarpie. Chwila nieuwagi i gaśnie, co mu jest. Już nie mam siły. dajcie jaki pomysł. jutro z kolega będziemy wszystko mierzyć tj. wszytskie prądy czy jakos tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeterMJ23 Opublikowano 19 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2004 Hej! Przyczyn może być wiele. To może wydawać się śmieszne ale czasem błachostka może zaważyć na pracy motorka. Po pierwsze świeca może dawać zxa słaba iskrę, po drugie gaźnik (możesz mieć jakieś nieczystości w paliwie), po trzecie to może tez zbyt bogata mieszanka. Warto to wszystko przejrzeć. pozdro :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schutzstaffel Opublikowano 19 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2004 a może poprostu masz źle ustawiony zapłon ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi_ Opublikowano 20 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 No zapłon już ustawiony, i niby odpala ale po kilku minutach gaśnie,(relacje kumpla bo zostawiłem go u niego. Ja mam pytanie o co chodzi z ta regulacją gaźnika i tej mieszanki ??? Co tam sie regul :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ysy Opublikowano 26 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2004 to zalezy jaki masz gznik, jak typ 16n3 to regulacja składu mieszanki jest na goze przy gardzieli,a jak masz sima sprzed polowy 1986 roku to powinienes miec gaznik 16n1, ten jest prostrzy w regulacji,polecam sie udac do mechanika, lub nabyc lekture"jezdze motorowerem simson" E. Wernera,z wydawnictwa wkł, mozna ja zakupic bez problemu(na zamuwienie to juz w kazdej ksiegarni) w ksiazce na 180 stronach opisane jest jak wszystko regulowac p.s. zajezdziłem dwa simsony i co ja sie z nimi miałem............... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.