vatik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 WitamZakupiłem ostatnio zaniedbanego gpz 500 s z 88 roku. Po czyszczeniu zbiornika, gażników, wymianie oleju który był pół na pół z benzyną ( przez uszodzony kranik i zaworki iglicowe) oraz regulacji zaworów udało się go odpalić. Walki rozrzadu są totalnie wyjechane,mają wżery i już ledwo pewnie otwierają zawory. Chcę kupić używane dobre wałki, ale przed tym zabiegiem chciałbym się upewnić czy czasami to nie stuka panewka na sworzniu tłokowym. Dżwiek jest slyszalny bardziej po prawej stronie w górnej częsci. Prosiłbym bardzo posiadaczy gpz 500 i tym podobnych o pomoc w ustaleniu tego stukania.Wiem że kabel od czujnika temp jest urwany :) ale wentylator aktualnie załączam manualnie.Zamieszczam filmik. Z góry dziekuję i pozdawiam wszystkich fanów kawasaki :) http://www.youtube.com/watch?v=5mOFGn6Srr0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) wg. mnie panewa walnęła i rozrzad glosno chodzi, kup drugi silnik-chodza po 500 zeta Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vatik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Za 500 zł to kupie trupa gorszego niż ten co mam. Czy to nie jest tak że profil zużytej krzywki tak stuka i terkocze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ja od gpzety za 500zl silnik bez osprzetu chyba z pol roku sprzedawalem, a byl git do zalozenia i jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vatik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ten silnik poza tym klekotaniem jest ok, nie dymi, ładnie pali. Jeśli byłbym pewny ze to stuka panewka na sworzniu tokowym, to bym się nie zastanawiał i kupił drugi silnik. W przeciwnym wypadku chcę naprawić ten co mam. Mi się wydaje że uszkodzona panewka ma trochę niższy dźwięk i bardziej taki stukot, tu jest metaliczny taki terkot który nie bardzo mi do panewki pasuje, ale mogę się mylić. Cóż nie pozostaje mi nic innego jak założyć inne wałki i sprawdzić czy ucichnie czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Tez nie jestem przekonany do końca, ze to panewka. Trochę nie ten dźwięk i nie takie okoliczności tego dźwięku. Ogólnie najpierw bym rozebrał i obadał. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vatik Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 dzięki Monter, własnie czekałem na taką opinię. Nie chce bez potrzeby zdejmować głowicy bo ziększają sie koszta uszczelek i planowania. Pewnie można dostać się do korb od spodu żeby sprawdzić panewki, lecz najpierw sprawdze na dobrych wałkach. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nie zdejmuj glowicy, raczej najpierw susc olej i przelej przez bibule - jak nie ma zlotych opilkow to nie panewka.Wowczas mozna myslec co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.