Skocz do zawartości

Trzy problemy??


slawekmistrz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1.Etka jak się wkręca na wyższe obroty to stuka coś w silniku, szczególnie słychać na biegu jałwym. Czy to może być wał czy łożyska bo ten gość co od niego kupowałem ją to mówił że wał regenerował :roll: ale ciekawe czy to prwda, a mówił że nie zmieniał łożysk czy może to gdzieś w skrzyni łożyska słychać, jak wiecie to please pomóżcie :mrgreen:

2. W czasie jazdy prawie za każdym razem wyskakuje mi bieg z 2 na jałowy, chyba że go przytrzymam stopom to wtedy nie ale nieraz zapominam i wiadomo co się dzieje wrrrrrrrr i wszyscy się gapią jak na buraka, co to może być jakiś tryb czy co??? i jeszcze byłem u wujka coś tam pogrzebał przy zapłonie wtedy i jak ustawiał to powiedział że jest jakiś luz albo na tłoku albo na wale ???? :?: ;) Pozdro.

3. Już wcześniej pisałem że Etka mi dużo pali , wleje 4 l i zrobie 50 km, sprawdzałem już kilka razy, zapłon ustawiałem, ale jak odkręcałem gażnik to przepustnica jest starta i przez to dostaje się więcej powietrza czy to może być to czy raczej nie i może jeszcze dysze zmienić.Szlif gość mówił żę robił :roll: nie jestem pweny ale na piątce nawet idzie.

Jeśli coś wiecie to napiszczie z góry Fenks :banghead: .Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

kurde cos ty kupiul :banghead: wyglada ze twoja etka byla zdrowa katowana przez buraka teraz sa tego efekty wedlug mnie powinienes rozebrac silnik w mak sprawdzic wszystie tryby czy nie maja zaokraglen na polaczeniach sprwdzic wodziki walki itd itd.. z tego co opisujesz twoj silniok domaga sie kapitalnego remontu zarowno kompletu wal-tlok-cylinder jak i skrzyni czyli ok 1000 zl masz na wydaniu ciekawe jak kosz sprzeglowy klejony spawany czy cu ;) ;) ;) sam ja kupowales czy ci ktos tak doradzil ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

heh to jeszcze sie okaze kazdy tryb jest po 50 zeta wodzik ok 60 a jest ich 3 jesli dojdzie walek zmiany biegow albo walki trybow to kolejne pare 100 wiem co mowie mi rowniez posypala sie skrzynia jakis czas temu regeneracja walu ok 200 zl to na 20 tys km max nowy wal 400 zl szlif 50 tlok 100 zeta koplet lozysk polskich 60 - 80 zeta :mrgreen: i co :?: dalej przesadzam :?: gosc ktory ci ja sprzedal nawciskal kitow ze po remoncie chyba pomylil po z do :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc

 

Wspolczuje ci stary, znam ten bol bo sam natknolem sie na mine kupujac pierwsze moto (Jawa 350ts), byla w oplakanym stanie. Wyciagnalem z tego wnioski i kupiel MZ 251E w idealnym stanie, dzieki temu tylko leje benzyne i jezdze (odpukac). Czasami nie warto oszczedzac tylko wydac wiecej i pozniej sie nie wkur....

Doprowadz swoja etke do stanu uzywalnosci (napewno troche cie to pociagnie po kieszeni) i ciesz sie z jazdy.

 

Pozdrawiam

:banghead:

Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja.

Nie zawsze wysoka cena jest wyznacznikiem jakości.

jak kupowałem swoję etz (pierwsze moto) wytyczyłem sobie że wole więcej zapłacić i mieć w dobrym stanie.

Znalazłem gościa co niał etz 251 po remoncie.

pojechałem obejżałem , pięknie błyszczała!!! wizualnie było wszystko ok.

jak przyjechałem do domu po paru dniach zaczeło coś nap... w silniku.

podżuciłem silnik do mechanika. Chłopak stwierdził że na ryby napewno tym nie jezdzili!!!

wszystko rozjebane w drobny mak. szlif , nowy tłok. był

ale wał tragedia , stożki poszarpane itp. najgorsze że kartery były do wyżucenia !!!

jedyna rada nowy silnik. udało mi się kupić nowy silnik i jest teraz wszystko ok.

ale ile sie nadenerwowałem to tylko ja miem.

po tych przebojach już wiem na co zwracać uwagę!!! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja zje*ałem sprawe no cóż ale byłem napalony i nie znałem się na Etkach :cry: , teraz jak bym kupował bym wszystko dokładnie sprawdził i wolał bym kupić za 2000 zł :smile2: ale żeby chodziła a nie mnie męczyła z dnia na dzięń. Radze każdemu kto będzie kupował Mz żeby ją dobrze sprawdził, najlepiej kilka razy. a silnik będe napewno rozbierał tylko narazie nie bo nie mam kasy, no wiecie jak to jest bida w kraju . Rysiek mi się zdaje że tyle to tam nie będzie do wymiany, kumpel mi mówił że wszyskie łożyska i będzie git, sprzęgło nowe:ehz: pozdro :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

a co maja lozyska do wyskaujacego biegu ?? najprawdopodobniej masz wyrobione tryby do 2 biegu to w ETZ norma mi juz sie 1 ,4 i 2 posypala ale nie jednoczesnie ciekawe jak wyglada wal korbowy i stozek sprzegla oraz jakie sa luzy na zamkach pierscieni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki agrupa 8) remont będzie na bank ;) a tak Rysiek to łożyska do biegu nic nie mają tylko ja napisałem co mi kumpel mówił żeby zmienić, a tak to narazie jej nie będe robił ale można coś zdiałać żeby tyle cholera nie chlała bo ja nie wyrobie przez całe wakacje :banghead: . Z góry Fenks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

zmien dysze kup komplet za 15 zl tylko moga byc bez oznaczen wiec musisz zmieniac po kolei i na oko raczej sie nie pomylisz mozesz (o ile sa ) wsadzic glowna dysze nieco mniejsza nie zrobi to roznicy na mocy a spalanie powinno nieco spasc a i jeszcze jedno do spalania opusc iglice na sam dol lub wyczuwaj ja opuszczaj o rowek i zrob rundke z kilometr na max odkrecajac gaz jesli nie czujesz roznicy w mocy zmniejszaj dalej mi kiedys podwiesila sie iglica na pierwszym od dolu rowku na 50 kilometrow spalila mi caly bak :banghead: lacznie z rezerwa :mrgreen: ;) doopchalem do cpn-u bo byl blisko odkrecilem przepustnice i naprawilem usterke tymczasowo bo byla rozwalona blaszka mocujaca iglice nastepnego dnia kupilem cala iglice :mrgreen: z blaszka mocujaca obecnie mam ustawione na 1 od gory jak podniose nie czuje roznicy w mocy zato czuje w portfelu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

mozliwe ze gosc kombinowal cos komplet dysz kosztuje 15 zeta ale niestety z ich oznaczeniem mo0ze byc kiepsko jesli bylo kombinowane to kto wie jak teraz dopasowac dysze ale kup 15 zeta nie majatek a warto zmienic tylko jakos sobie zapisz gdzie jaka byla tak na wszelki wypadek i tak otwory powiekszja sie z biegiem czasu oczywiscie setne milimetra ale to wystarcza wedlug ksiazki twalosc gaznika to 40 tys km ale chyba :?: chodzi tu o dysze tego nie wiem na 100 % przepustnica jesli jest wytarta ssala by lewe powietrze i wtedy nie dalo by sie moto wyregulowac do spalania malo ma wspolnego ale tego nie wiem na 100% moze i ma cos do spalania ale na poczatek opusc iglice na sam dol powinno pomoc

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rysiek24

poczekaj bo sie gubie masz przed soba iglice zwrucona dziobem do dolu tak jak wchodzi w gaznik masz 4 czy 5 rowkow blaszka ma byc zapieta na tym gornym rowku czyli 1 od strony blokady sprezynki tak masz ustawione ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...