kielpik1 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam. Chciałbym w tym wątku opisać moją walkę z dnieprem lub jak kto woli mw 650.Ze dwa lata temu opisywałem swój problem z moto. Rusek generalnie żył własnym życiem - przegrzewał się, przerywał, brakowało mocy nie chciał odpalać tak naprawdę złom. Ale nie odpuściłem i dzisiaj mogę powiedzieć że zaprzęg chodzi "idealnie".Opisze co wymieniłem i jakie czynności wykonałem może komuś to się przyda;Silnik- tłoki pierścienie cylindry almot- wał zregenerowany- łożyska zimmeringi wszystkie wymienione- miska olejowa wymieniona na głęboką do której to wklejiem kawałek magnesu neodymowego super zbiera szlam z oleju.- prowadnice zaworowe wymieniłem na prowadnice ze specjalnego brązu. cała reszta w klawiaturze została radziecka.- cewka dwubiegowa fiat 126 p- gaźniki; na k 68 chodził tak sobie, wstawiłem k 65 i jest git. Pływaki w gażnikach ustawione równolegle do podstawy gaźnika po jego odwróceniu do góry nogami dokładnie tak jak podaje większość źródeł natomiast iglice mam na maksa wkręcone w listwę regulacyjną w obu gaźnikach identycznie- świece były 75 iskry ale elektrody w nich po przejechaniu 20 30 km robił sie jasno czerwone, wymieniłem na 95 iskry od malucha przerwa na elektrodach 6 mm są koloru kawa z mlekiem- najbardziej jednak motocyklowi pomogła wymiana zapłonu na bezstykowy firmy Promoto, wyprzedzenie ustawiam lampą stroboskopową z opóźnieniem błysku lampy 10 st.super sprawa polecam w 100% mimo że kosztuje prawie 300 stówki warto. Na tradycyjnym nie chodził w ogóle, potem jeździłem na takim powiedzmy pół elektronicznym zapłonie firmy digitech ale ponieważ urządzenie to wykorzystuje krzywkę jako czujnik położenia wału to też nie zdało egzaminu.- olej w silniku mobil minerał 15/40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 - świece przerwa na elektrodach 6 mm są koloru kawa z mlekiem Czy aby na pewno 6 mm ??? O takich wartościach nigdy nie słyszałem i nie widziałem i nie sądzę by było to właściwe.Co do reszty to można powiedzieć tylko jedno: jak nie zrobi się w rusku porządnego remontu to jazdy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielpik1 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Przepraszam przerwa na świecach oczywiście 0,6mm. Dokładnie trzeba wymienić wszystkie newralgiczne elementy i "odpukać" ruskiem naprawde mozna wypuscić w dalszą podróż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.