łysek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 chcę kupić swój pierwszy motocykl :biggrin: i w grę wchodzą trzy modele ;kawasaki vn 500,suzuki gs 500 lub kawasaki gpz 500,nie jeździłem na moto od ok 20 lat i jest to dla mnie trudny wybór.wolałbym żeby to był motocykl od motocyklisty niż od handlarza z wiadomych powodów.najbardziej z tych modeli"kusi"mnie vn 500 i jeżeli ktoś chciałby się pozbyć takiego sprzęta,to niech da znać.dodam że kwota jaką chcę przeznaczyć to 5-6 tys.nie mam doświadczenia jak sprawdzić moto przed kupnem dlategoliczę na waszą pomoc :rolleyes: .......aby do POGODNEJ wiosny :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 A wszystko Ci jedno czy czoper czy turystyczny? VN500 i GPZ 500 to silniki podobne ale moto to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 No właśnie o tym napisałem w wątku vn500, który kolega Łysek założył.Pyta o zupełnie różne sprzęty.Może najpierw trzeba chłopakowi uświadomić czym poza wyglądem różnią się te sprzęty w sensie użytkowym. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 sorki, troszkę namieszałem .ok doskonale wiem jaka jest różnica między vn 500 a pozostałymi moto. decyzje kupna motocykla odkładam od 2 lat.lecz w tym roku to już przesądzone :biggrin:zawsze oglądałem i szukałem choppera ale ograniczony budżet powiedzmy 5 tys.nasuwa pytanieczy za taką kaskę kupię coś czym pojeżdże przynajmniej 1-2 sezony,a turystyki wiadomo są sporo tańsze.taki np GS byłby powiedzmy " na przetrwanie "do następnego sezonu.docelowo planuję jakiegoś chopperaz pojemnością ok 1000cm ale to dopiero jak nabiorę wprawy ;) na czymś mniejszym. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Jak docelowo chcesz jeździć na większym czopku to szukaj teraz małego czopka, żeby przyzwyczajać się do jego zachowań. O zaletach i wadach itp. jeżdżenia czopkiem albo nie czopkiem nie będę pisał, bo myślę że sam jesteś w stanie temat zgłębić na podstawie ogromnej ilości postów na FM w tych kwestiach. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 filipr ma rację, ja zrobiłem mnóstwo kilometrów motocyklami, ale czoperami nie jeździłem, bo to nie moje klimaty, jak teraz wsiądę na czopka to tylko patrzę kiedy pie....nę :) Lepiej kup tego VNa 500 i się wprawiaj, one drogie nie są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Albo EN500 w tej kasie znajdziesz bardzo ładne. Silnik GPZ-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Albo EN500 w tej kasie znajdziesz bardzo ładne. Silnik GPZ-a ładne to rzeczywiście są,tylko mechanicznie się trochę obawiam ale wszystko jest do sprawdzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.