łysek Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 chcę kupić swój pierwszy motocykl :biggrin: i w grę wchodzą trzy modele ;kawasaki vn 500,suzuki gs 500 lub kawasaki gpz 500,nie jeździłem na moto od ok 20 lat i jest to dla mnie trudny wybór.wolałbym żeby to był motocykl od motocyklisty niż od handlarza z wiadomych powodów.najbardziej z tych modeli"kusi"mnie vn 500 i jeżeli ktoś chciałby się pozbyć takiego sprzęta,to niech da znać.dodam że kwota jaką chcę przeznaczyć to 5-6 tys.nie mam doświadczenia jak sprawdzić moto przed kupnem dlategoliczę na waszą pomoc :rolleyes: .......aby do POGODNEJ wiosny :excl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 A wszystko Ci jedno czy czoper czy turystyczny? VN500 i GPZ 500 to silniki podobne ale moto to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 No właśnie o tym napisałem w wątku vn500, który kolega Łysek założył.Pyta o zupełnie różne sprzęty.Może najpierw trzeba chłopakowi uświadomić czym poza wyglądem różnią się te sprzęty w sensie użytkowym. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...