Piotr Dudek Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 znalazłem tylko taki : ZXT10CE038183. i jaki rok z tego wynika? 1990-93 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 więc silnik mam ze starego modelu? silnik i gaźniki ze starego modelu to nie powinien fiksować. może być przyczyną to że w starym modelu był tylko jeden wlot od RAMu a w nowym są 2? może za duże ciśnienie w gaźniorki mu ładuje? (chodzi mi o ciśnienie w komorze pływakowej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Zaraz się pogubisz jak tak będziesz kombinował. Jeśli jesteś pewien, że masz ramę z 1993 to biorąc pod uwagę, że numery silnika wskazują na rocznik 90-93 śmiało można zakładać, że motocykl jest kompletny i nie kombinowany. Gaźniki mogą być z '89 roku, bo są produkowane w inne fabryce i dostarczane gotowe i rozjazd jednego roku to nie problem. Z resztą z tego co wiem nie było 1100 przed 1990 więc musiałby to być gaźniki w ogóle z innego motocykla bez doładowania dynamicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 rama jest napewno z nowego modelu bo różni się znacznie budową a i nr wskazują na nowy model. gaźniki raczej na pewno są przystosowane na układ doladowania powietrzem bo przecież są podpięte do ukł. I wyglądają jak w serwisówce bo porównałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Powinny tam być gaźniki CVKD40 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 wie któryś z kolegów czy ten filterek na rurkach od RAMu (tych które prowadzą bezpośrednio do gaźników) pełni jakąś funkcje dławika bądź czegoś podobnego? czy to zwykły filter jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.