JanuszK30 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 spowodowane jest to tym, ze jak hamujesz tym hamulcem to sie tarcza nagrzewa, przegon sprzeta i ne uzywaj tylnego hamulca zrob runde i wtedy sprawdz, i nie pytaj sie kiedy miales zajechac tarcze bo sam juz opisales ten proces. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Podepne sie pod temata bo mam podobny problem . Pacjent VFR 800 Fi z dual cbs , tylni hamulec zapowietrza sie , kilka razy wciskam nozny i zazwyczaj zero reakcji , dopiero po 3 - 4 wcisnieciu hamuje , Na sucho tzn na postoju dziala , wciskam reka pedal i juz kola reka nie obroce. Przedni dziala ok nigdy nie mialem poroblemow , tloczek od duala w przednim lewym zacisku tez dziala , na 1 biegu bez gazu reka wcislkam tloczek i zablokuje tylne kolo i silnik zarazem. Jak sie do tego dobrac , wiem ze odpowietrzenie calego ukladu to mordega i lepiej zostawic to kumatym ze sprzetem. Ale w tym wypadku moze wystarczy odpowietrzyc sam tyl ? bo wiem ze jest to jakos polaczone z przednim zaciskiem, ale tu juz sie poddaje bo nie wiem jak naciskanie pedalu noznego uruchamia czesciowo przednie zaciski. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 W skrocie, uzycie tylnej dzwigni uruchamia 2 jakby niezalezne uklady pierwszy kieruje cisnienie z pompy przez zawor regulujacy cisnienie do srodkowych tloczkow przednich zaciskow to u Ciebie dziala poprawnie i tu ewentualnie potrzeba lepszego sprzetu niz strzykawka do odpowietrzenia uklady, czesc druga ukladu dziala bezposrednio z pompy na zacisk tylny (jego zewnetrzne tloczki) ktora jest u Ciebie zapowietrzona a nie powinno stanowic problemu jej odpowietrzenie, chyba, ze przewod hamulcowy jest specyficznie poprowadzony, wtedy zdemontuj zacisk i unies go powyzej przewodu hamulcowego. Oczywiscie musisz operowac wlasciwym odpowietrznikiem bo w kazdym zacisku sa 2 z racji podwojnego ukladu. Odpowietrznik umieszczony centralnie jest od ukladu pomocniczego, Ciebie interesuje ten drugi umieszczony nizej. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) pojechalem do mechanika , musial uzyc pompki , na koncu odpowietrzyl zaworek pod bakiem i tam tez byla kupa powietrza. Juz jest oki - wszystkie hamulce sprawne.. Edytowane 18 Kwietnia 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.