Skocz do zawartości

GPZ 750 - Problem z odpaleniem


bordeux
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z odpaleniem mojego motocykla. Otóż:

1. Wszystkie 4 świece dają iskrę, cewki podłączyłem tak samo, jak kupiłem motocykl.

2. Z głowicy wylatuje skompresowana mieszanka, czyli paliwo dociera (przeczyszczałem gaźniki, więc musi jakoś chodzić)

 

Jakie czynności polecacie zrobić, by dowiedzieć się czego to wina, jak naprawić ten problem?

 

PS.

Może to mieć styczność z rozrusznikiem? Otóż mój jest taki, że czasami złapie a czasami nie - to znaczy: tak jakby łańcuch z tego rozrusznika spadał:

Tutaj to nakręciłem:

 

Czasami łapie, ale po iluś tam obrotach tak jakby łańcuch spadał. I od nowa trzeba próbować.

Nie bij, jestem nowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airbixa nie ma, mieszanka pewnie nie wyregulowana... Długa droga przed Tobą. Jakby miał odpalić to by to zrobił. Mój gpz na dotyk palił ale najpierw doprowadziłem do porządku kwestię powietrza czyli króćce, airbox.

Spróbuj mu samostartem pomóc ewentualnie plakiem do tapicerki i sprawdź czy się odezwie chociaż.

Paliwo nowe?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

paliwo świeże.

Co do filmiku to tam w cylindrach nie było paliwa (heh 1 próba odpalenia, a nie wiedziałem że trzeba w gaźniku u dołu odkręcić śrubkę, by paliwo dobiegło do zbiornika w gaźniku) - więc tylko pokazałem nim problem z rozrusznikiem.

 

AirBox? jak to mogę regulować? Obecnie odpalałem bez filtrów powietrza.

Nie bij, jestem nowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz dobrze ogarnięte gaźniki: poziom paliwa , drożność dysz paliwowych głównych, kanalików w gaźnikach, dysz układu biegu jałowego, układu rozruchowego/ssania, sprawność przepustnic membran, zaworków paliwowych, jeśli gaźniki są wstępnie dobrze wyregulowane według serwisówki a moto nie pali, to dalej sprawdź szczelność dolotu tj. króćców ssących, włącznie z puszką airboxem filtru powietrza. Jeżeli po tych zabiegach dalej moto nie będzie paliło to sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach (luzy zaworowe). Iskra na zewnątrz jest ale w cylindrze już być jej nie musi, więc warto założyć nowe czyste/suche świece zapłonowe.

Edytowane przez KARDAN-IN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airbox to obudowa filtra powietrza. Ty masz stożi i ciekawe czy ktoś dokonał regulacji po wstawieniu stożków. Szczerze w to wątpie.

Co do rozrusznika to sprzęgło jednokierunkowe. Gdy miałem unitracka też miałem ten problem. Trochę roboty z tym jest. Acha, jak zostawisz to tak jak jest tp zaniebaw przestanie w pgóle łapać. Ściągnij sobie serwisówkę, to podstawa.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airbox to obudowa filtra powietrza. Ty masz stożi i ciekawe czy ktoś dokonał regulacji po wstawieniu stożków. Szczerze w to wątpie.

Co do rozrusznika to sprzęgło jednokierunkowe. Gdy miałem unitracka też miałem ten problem. Trochę roboty z tym jest. Acha, jak zostawisz to tak jak jest tp zaniebaw przestanie w pgóle łapać. Ściągnij sobie serwisówkę, to podstawa.

 

Z tym sprzęgłem jednokierunkowym, to rozbierałeś cały silnik?

Nie bij, jestem nowy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...