Ghostraider Opublikowano 6 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 WitamMam problem z moim przednim hamulcem w simsonie a mianowicie gdy wcisne go choćby lekko to on się blokuje w tej pozycji, ale moge go mocniej wcisnąć, ale puszcza dopiero jak odkręce manetke gazu. Dzisiaj założyłem dopiero linke od tego hamulca wcześniej takiego czegoś nie było. Wiecie może jak to usunąć bo to troche denerwujące jest. :?: Z góry dzięki za odpowiedź :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 6 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 jA kiedyś miałem w simsonie tak ze tyni mi sie blokował ii tam był wyrobiony taki "kołek" w bębnie co szczęki rozpychał i poprostu po naciśnięciu kilnował sie. Może to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 7 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 To raczej nie jest to bo wcześniej jak miałem linke to nie występowałe tyle teraz tak nagle się to zaczeło i raczej to nie jest ten klocek. Zresztą sprawdzałem go i jego stan był ok. Ide za chwile popróbować go zrobić może się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 Często pomaga przesmarowanie tego 'klocka' jakimś smarem, najlepiej stałym smarem wodoodpornym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 Psiknij w pancerzyk linki i w wałek z wieloklinem WD40 Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 Psiknij w pancerzyk linki i w wałek z wieloklinem WD40 WD40 nie jest smarem. Uzywanie go jako lubrykanta do linek to zly pomysl poniewaz po chwili WD40 gestnieje tak jak smar do lancucha i bedzie utrudniac prace linki. Do smarowania linek polecam olej przekladniowy, jezeli jest gesty mozna go rozcienczyc benzyna ekstrakcyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.