gutek-remix Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Kupiłem w/w motor i wydaje mi się że ma dziwny luz w skrzyni to znaczy im większy bieg tym większy luz między dodaniem u ujęciem gazu. Nie mam doświadczenia w tego typu maszynach więc nie wiem czy to normalne czy coś jest nie tak. Hehehe miałem kiedyś WSK-e, Jawe 350, CZ 175 itp to był objaw zużytego łańcuszka sprzęgłowego, lub luzu na trybie zdawczym. Czy Hoda rebel 450CMX posiada łańcuszek sprzęgłowy lub coś na podobe czy przyczyny szukać gdzieś indziej i czy w ogóle jej szukać? Może tak powinno być skrzynia chodzi dosyć cicho nic nie wyje nie puka... zużyty łańcuszek sprzęgłowy- chodziło mi że rozciągnięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 A nie ma czasem amortyzatora w piascie tylnego kola ?Zlap za tylna zebatke i sprobuj nia ruszyc, trzymajac jednoczesnie kolo tak zeby ono sie nie ruszylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Tak jak Adam mówi moze to być objaw zużytego gumowego amortyzatora pomiedzy zębatką a tylnym kołem. Ew sprawdz również naciąg i stan łańcucha napędowego. Pozdrawiam Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...