customer Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 witam, mam problem wydawaloby sie ze blachy ale jednak...prawy cylinder to ten ktory jest prawy jak sie na niej siedzi? czy stoi przodem do niej? Czy jak ustawiacie zaplon to w gornym granicznym polozeniu tloka, krzywka aparatu zaplonowego jest przy gornym styku w tym najbardziej wysunietym swoim punkcie? ma ona dwa wysuniete punkty ale jeden jest bardziej, i nie wiem czy wystarczy ze bedzie wszystko ustawione tak ze jest 0,3-0,4 odstepu w GMP i wyprzedzenie 0,3, . Chodzi o to ze u mnie jak ustawie prawy tlok w GMP to krzywka aparatu nie jest max wychylona, co prawda ustawiam na 0,3 w tym miejscu,ale chwile potem jest wychylona bardziej...ale przeciez krzywka ma taki wypust ze na stale jest ustalone jej miejsce na wale??pomocy bo juz mam dosc tego ze prawy gar nie pali a lewy tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Witam, Prawy cylinder to ten który jest po twojej prawej stronie gdy siedzisz na motocyklu.Co do ustawiania zapłonu to polecam ustawianie na żarowkę, lub na miernik. Zapłon następuję gdy młoteczek zaczyna się rozwierać, a nie gdy jest max rozwarty. Tak wiec aby ustawić zapłon jak najdokładniej to sugeruję zrobić sobie jakiś prosty próbierz połorzenia tłoka w cylindrze. Połącz ząrówke następująco masa- młoteczek. podczas obracani wałem korbowym zapłon następuje jak zaczynają rozwierać się styki przerywacza, w tym momencie zarówka powinna zgasnąc. Jeśli tak ustawisz sobie zapłon 3mm przed GMP to bedziesz miał jaworakiete. Pamietaj że styki przerywacza nie mogą być wypalone i najpierw ustawiasz odpowiednią przerwę na młoteczku 0.25-0.30mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 5 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 dzieki za odpowiedz, ale to odnosnie ustawien to akurat wiedzialem, ustawilem tak na miernik i lewy chodzi ok, ale dziwi mni e ze tak jak wg instrukcji robie zaczynam od prawego cylindra,tłok ma byc na samej gorze, wtedy ustawiem odleglosc 0,3 mm na przerywaczu, i w tym momencie jest ok, ale nie jest to najwieksza odleglosc jaka osiaga, poniewaz ten najwyzszy punkt na tym srodkowym waleczku jest akurat po przeciwnej stronie, wiec po tym momencie na chwile zmniejsza sie odleglosc, ale sie nie styka i znow sie zwiekasz i dopiero po tym nastepuje zetkniecie, co prawda, jak sprawdzam wolno to zarowka zapala sie tylko raz ale moze ta odleglosc na ktora sie zblizaja styki powoduje lekki przeplyw pradu tak ze zarowka sei nie swieci a na swiecy powstaje niewielka iskra? Bo inaczej to juz nie wiem dlaczego notorycznie przepala mi sie swieca w prawym cylindrze, wszystkiego probowalem, nawet po zamianie kabli, kondensatorow i cewek zawsze w prawym przebija sie swieca...moze ktos ma jawke 350 i moglby sprawdzic czy aby powinno byc to najwieksza odleglosc jak prawy tlok jest w GMP?dzieki z gorypozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Może swieca wcale ci się nie "przepala" tylko z powodu zlego ustawienia zalonu wypadają jej zapłony lub zwyczajnie nie ma dostatecznej temperatury pracy i się zasyfia. Spróbuj sutawuić max przerwe gdziekolwiek by ona nie była i wtedy wziąśc się za ustawianie zapłonu. Możliwe jest że krzywka jest już zużyta, (dzisiajjak jednemu gostkowi ustawiałem jawke 50 to nie dało się ustawić prawidłowej przerwy bo za nic w świecie nie ustawiłbym zapłony, gdyż krzywka była za bardoz wyjechana). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 6 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 Maksymalna wartość przerwy na przerywaczu nie powinna następowac w GMP tylko w dowolnym punkcie (najczęściej trochę za GMP). Jakbyś nie zauważył to przerwa jest dynamicznie zmienna (znaczy nie jest stała) a wynika to m. in. z kształtu krzywki, luzów, nieosiowego ustawienia płytek zapłonu względem wału itepe, itede. Co do niepalenia prawego gara, proponuje sprawdzić simmering na wale pod alternatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
customer Opublikowano 6 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 oki dzieki, to wazna informacja dla mnie, bo myslalem ze moze mam przestawiona krzywke wgledem walu korbowego. Sprawdze simering.dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 A ja na Twoim miejscu sprawdzil bym jeszcze czy dobrze masz podpiete cewki,tzn czy odpowienia cewka jest popieta na odpowiedni garnek i na odpowiedni styk... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.