Gość amazonka2005 Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 mam już zrobioną elektrykę, Kierunkowskazy i światła są już ok :!: , ale dalej mam problem z wyłączeniem motoru. Odpalić go idzie, ale nie idzie wyłączyć, nawet jak się kluczyk wyjmie to motor dalej jest na chodzie.Głowimy się nad tym,i nie wiemy co jest grane,pozatym nie działają mi światła stopu gdy hamuje na przedni,a dla mnie to już jest czarna magia :D i może musza wymienić stacyjkę :?:Pożyjemy zobaczymy czy coś wykonbinujemy :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomas Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 co do swiatla stopu to mozesz miec zepsuty automat stopu-przod, to takie male co wkrecasz ze tak powiem w klamke hamulca,wykrec go, sciagnij kabelki i zewrzyj razem(oczywiscie przy wlaczonym zaplonie), jesli stop sie zaswieci to do wymiany tenze automat stopu, jesli nie to musisz posprawdzac kabelki, polaczenia itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 Witam Jezeli masz schemat instalacji elektrycznej to zobacz czy wszystkie kabeli w stacyjce sa na swoim miejscu. Z tego co pamietam w stacyjce jest jeden kabelek odpowiadajacy za zaplon i powinien on byc podpiety pod 15/54. Kabelek od zaoplonu jest polaczony z cewka, a scislej z 15 (ten numerek co jest na polaczeniu kabla z cewka). Zobacz jaki on ma kolor i odszukaj go w stacyjce, jak juz pisalem powinien on byc podlaczony do 15/54. Zalaczam schemat, zeby bylo wszystko jasne :buttrock: http://arecki113.republika.pl/schematy/mz12v.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erde Opublikowano 5 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2004 no w stacyjce pewnie coś pomieszane jest z kablami. jeśli nie masz schematu to weź to na logikę. masz kable od cewki itp. popatrz w jakich położeniach się stykają i kombinuj:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 zrob tak: odpal moto, wlacz kierunki i wylacz silnik kluczykiem. jesli kierunki sie wylacza, wszystkie kontrolki tez, a silnik nie, to:- albo masz przekaznik z samo podtrzymaniem wpiety w obwod cewki :mrgreen: - albo silnik dostaje samozaplonow (najlatwiej to sprawdzic zdejmujac fajke ze swiecy przy pracujacym silniku) - druga opcja raczej malo prawdopodobna- albo jakis rzeznik pomaga ci w tej instalacji (bo wylaczajac kluczykiem, zanika napiecie na 15/54 i kierunki tez sie powinny wylaczyc - bo to leci jeden kabel na cewke i do puchy bezpiecznikow) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.